Airport Hotel Pilot | Autoliitto

Hyvät yöunet lähellä lentokenttää. Ilmainen lentokenttäkuljetus ja autopaikoitus.

Airport Hotel Pilot on yksi Private Hotels -hotelliketjun jäsenistä.

Autoliiton jäsenkortilla:

• 20 % alennusta kotisivujen päivän parhaasta joustavasta hinnasta (maksuton peruutus tulopäivänä klo 16:00 saakka)
  • 10 % alennusta ravintolan ruoasta

Hinnat sis. autopaikoituksen matkan ajaksi (jopa 8 vrk), lentokenttäkuljetukset hotellin minibussilla 24/7, kahvia ja teetä itsepalvelupisteestä, langattoman nettiyhteyden. Sopimushinnat sisältävät myös runsaan buffet-aamiaisen.

Huonevaraukset hotellin verkkosivun kautta. Hinnat ovat rajoitetusti voimassa suurtapahtumien täyttäessä pääkaupunkiseudun. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja hotelli pidättää
oikeuden hinnanmuutoksiin. Jäsenkortti näytettävä maksun yhteydessä.

Kirjaudu tälle sivulle jäsentunnuksillasi ja katso tarkemmat ohjeet sivun alalaidasta.

Hotelli on uudistettu!

Mittavien remonttien jälkeen myös hotellin nimi on muuttunut ja Airport Hotel Pilotti tunnetaan nyt nimellä Pilot Airport Hotel. Vaikka hotelli on täysin uudistunut, kaikki asiakkaille tärkeät asiat pysyvät ennallaan. Hotelli on viihtyisä, yksityinen ja sympaattinen lentokenttähotelli vain 10 minuutin ajomatkan päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta.

Tämä on rauhallinen levähdyspaikka esimerkiksi lentojen välillä, työpäivän päätteeksi tai ennen aikaista aamulentoa. Levänneenä on paljon mukavampi matkustaa! Saat taatusti hyvää palvelua ja pääset laskeutumaan leppoisaan ja kiireettömään lomatunnelmaan jo ennen lentoasi. Hotellin omistajat ovat henkilökohtaisesti paikalla suurella sydämellä ja vuosikymmenten kokemuksella.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi