Ajokortillisten koulutus

Autoliiton Ajokoulun Paranna ajotaitoasi -osio on tarkoitettu kaikille kuljettajille iästä ja ajokokemuksen määrästä riippumatta. Palvelusta saat vinkkejä muun muassa ajamiseen, auton käyttöön ja uuteen ajoneuvotekniikkaan liittyen. Asiasisällöt ovat helposti omaksuttavissa havainnollisten videoiden avulla. Voit myös testata oppimaasi tai aiempia taitojasi palvelusta löytyvien tehtävien sekä liikennetilannekuvista kootun kuvakoetestin avulla.

Vinkkivideoita on tarjolla seuraavista aiheista:

• Auton hätäavaus, -käynnistys ja -lukitus
  • Vaikeissa olosuhteissa ajaminen (pimeä ja liukas)
  • Turvaväli
  • Edistyksellinen ajoneuvotekniikka lieveilmiöineen
  • Liikenteen piiloriskit
  • Pyöräilijöiden väistämissäännöt (sekä pyöräilijän että autoilijan näkökulmasta)

Kehitämme palvelua säännöllisesti lisäten sinne materiaaleja.

Autoliiton ajokoulu

Autoliiton Ajokoulu on uudenlainen verkko-oppimisympäristö, joka tarjoaa kattavat sisällöt sekä ajokorttia hankkiville, että kokeneemmille kuljettajille, jotka haluavat parantaa otteitaan tien päällä.

• Hanki Ajokortti -osio tarjoaa kattavan tietopaketin sekä teoriakokeen harjoittelumahdollisuuden B-luokan opetuslupaopetukseen.
  • Paranna ajotaitoasi -palvelu tarjoaa vinkkejä ajamiseen ja auton käyttöön kaikille kuljettajille, iästä ja ajokokemuksen määrästä riippumatta.
Autoliiton ajokoulu

Tilatut koulutukset

Autoliitto järjestää ryhmille myös erilaisia, tilaajan tarpeiden mukaisesti räätälöityjä, turvallisen ja taloudellisen ajamisen koulutuksia. Muun muassa Autoliiton ja sen paikallisosastojen yhteistyössä järjestämät ikäautoilijakoulutukset ovat saavuttaneet suuren suosion.

Kysy lisää:

Teppo Vesalainen