Jäsenten vuosiarvonnan säännöt 2024

1. Arvonnan järjestäjänä toimii Autoliitto ry, Hämeentie 105 A, 00550 Helsinki (myöhemmin tässä tekstissä “arvonnan järjestäjä”).
  2. Arvontaan osallistuvat kaikki ne nykyiset Autoliiton jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenlaskun seuraavalle kaudelle eräpäivään mennessä ja jotka ovat Suomessa asuvia täysi-ikäisiä luonnollisia henkilöitä, yksi osallistumiskerta per henkilö. Osallistumisoikeutta ei ole niiden yritysten työntekijöillä ja heidän perheenjäsenillään, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan järjestelyjen kanssa (mukaanlukien Autoliiton henkilökunta ja heidän perheen jäsenensä). Arvonnan järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä syistä, jotka estävät arvontaan osallistumisen.
  3. Arvonta suoritetaan arvonnan järjestäjän jäsenrekisterissä olevien tietojen perusteella. Katso lisää täältä.
  4. Arvonta suoritetaan arvonnan järjestäjän tiloissa arvonnan järjestäjän toimesta kaksi kertaa vuoden aikana
    • 1.1.-30.6.2024 jäsenmaksunsa eräpäivään mennessä maksaneet, arvontapäivä 25.7.2024
    • 1.7.-31.12.2024 jäsenmaksunsa eräpäivään mennessä maksaneet, arvontapäivä 25.1.2025
  5. Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja palkinto toimitetaan voittajalle postitse (toimitus ainoastaan jäsenen kotiosoitteeseen Suomessa).
  6. Mikäli voittajaa ei tavoiteta kolmen viikon kuluessa arvonnasta, arvonnan järjestäjällä on oikeus suorittaa uusi arvonta ja valita uusi voittaja.
  7. Osallistuneiden kesken arvotaan 2 kpl (kaksi) 1999 €:n arvoinen valkoinen Helkama e-Jopo, 3V 24” -sähköpyörä. Palkinto hankitaan Helkama Veloxin kautta. Palkinnon kokonaisarvo on n. 1999 € (euroa). Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai tavaraksi eikä luovuttaa toiselle.
  8. Arvonnan järjestäjä maksaa palkinnoista maksettavan arpajaisveron.
  9. Arvonnan järjestäjä ei ota vastuuta osallistumisista, jotka keskeytyvät tai katoavat teknisten ongelmien vuoksi tai viivästyvät arvonnan järjestäjästä riippumattomista syistä, kuten maksunvälittäjistä aiheutuneista viiveistä.
  10. Arvonnan järjestäjällä on oikeus julkaista voittajan etunimi ja paikkakunta, mutta voittajalta pyydetään erikseen suostumus koko nimen ja kuvan käyttämiseen ja   julkaisemiseen ilman erillistä korvausta Autoliiton sähköisissä medioissa.
  11. Palkinnon voittaja vapauttaa arvonnan järjestäjän kaikesta vastuusta liittyen palkintojen vastaanottamiseen tai käyttöön tai niissä ilmeneviin vikoihin. Arvonnan järjestäjän kokonaisvastuu kutakin osanottajaa kohtaan ei ylitä näissä säännöissä mainittujen palkintojen kokonaisarvoa. Mainitut vastuunrajoitukset eivät kuitenkaan rajoita kuluttajalle kuluttajansuojalain nojalla kuuluvia oikeuksia.
  12. Osallistumalla tähän arvontaan osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnansääntöjä ja arvonnan järjestäjän päätöksiä. Arvonnan järjestäjä pidättää oikeuden sääntömuutoksiin ilmoittamalla niistä omilla internet-sivuillaan.