AL-autopalvelukeskus Vantaa, AVIA | Autoliitto

AL-autopalvelukeskus AVIA:ssa on tarjolla kattavimmat palvelumme loistavien liikenneyhteyksien varrella. Tervetuloa tutustumaan!

Katso yrityskohtaiset puhelinnumerot ja aukioloajat klikkaamalla alla olevia laatikoita.
AVIAssa toimivat yritykset:

Autofix AVIA Autopesu-Center Bosch Car Service AutoMAN

HelppoKatsastus Koukkupaja

Palvelutarjonta:

• Autopesu
  • Kolarikorjaukset, maalaukset, käsinpesut, sisäpuhdistukset ja kiilloitukset
  • Huolto- ja korjaamopalvelut
  • Katsastuspalvelut
  • Vetokoukkujen ja peruutustutkien asennukset
  • Vahinkopalvelu

Ruuhkattomat autopesut tarjoaa Autopesu-Center. Moderni pesukatu takaa parhaan mahdollisen pesutuloksen turvallisesti ja edullisesti joka kerta. Tarkista Autoliiton jäsenten etu.

Laadukkaat vahinkopalvelut (neuvonta, kolarikorjaukset ja maalaukset) sekä puhdistuspalvelut tarjoaa Autofix AVIA. Katso rahanarvoinen jäsenetusi tästä!

Sujuvaa ja vaivatonta katsastuspalvelua tarjoaa puolestaan kotimainen HelppoKatsastus. Täältä saat Autoliiton jäsenenä katsastuksen edulliseen jäsenhintaan!

Vetokoukut ja asennukset satumaiseen hintaan tarjoaa Koukkupaja - katso AL-jäsenille tarjottava etu.

Huollot ja korjaukset tarjoaa autokorjaamo Bosch Car Service AutoMAN. Katso vaihtoehtoiset jäsenedut täältä. Bosch Car Service AutoMAN myy myös AL-kaupan tuotteita. Samalla palvelutiskillä liityt vaivattomasti Autoliiton jäseneksi ja saat käyttöösi lukemattomat Autoliiton jäsenedut. Eri jäsenyyksien sisällöistä ja matkanjatkamispalveluista löydät tarkempaa tietoa täältä.

Autopalvelukeskus AVIA:n palvelutarjontaan ei kuulu kansainvälisen ajokortin kirjoittaminen. Kortin voi anoa Autoliiton toimistolta (Hämeentie 105 A).