Suomeksi på svenska In English Auf Deutsch
Pienennä tekstin kokoa Suurenna tekstin kokoa Tulostettava versio

Tiepalvelu 24h

Tiepalvelu on Autoliiton tunnetuin palvelu. Tiepalvelukeskus palvelee perinteisen tiepalvelun lisäksi myös lukemattomissa matkan sujumiseen liittyvissä asioissa myös silloin, kun ajoneuvo toimii ja matka etenee suunnitellulla tavalla.

Autoliiton tiepalvelukeskus palvelee ja auttaa akuuteissa kysymyksissä kaikkia tielläliikkujia Suomessa, 24 tuntia vuorokaudessa, vuoden kaikkina päivinä.

puhelin: 0200-8080

(puhelun hinta 1,95 €/min + pvm, tilatut palvelut ovat maksullisia)

Autoliiton tiepalvelukeskuksen palvelut:

• tiepalvelu
  • hinaus
  • autonvuokraus
  • korjaamot
  • huolto- ja liikenneasemat
  • tiesää ja keli
  • tietyöt
  • saaristolautat ja lossit
  • kaupat
  • kauppakeskittymät
  • ruokapaikat

Keskuksen järjestämät palvelut ovat maksullisia. Palvelua tilatessaan kannattaa aina sopia palvelun hinnasta ja maksutavasta jo etukäteen. Tämän päivän tiepalvelut toimivat ammattimaiselta pohjalta. Myös tiepalvelu on nykyisin yhä useammin alan yritysten tuottamaa. Vapaaehtoisen tiepalvelun päivystäessä tämän perinteisen palvelun avustuspalvelut ovat kuitenkin edelleen Autoliiton tiepalvelukeskuksen välittämänä tielläliikkujien käytettävissä. Vapaaehtoista auttamisperinnettä ylläpitää yhä yli 200 Autoliiton tiepalvelupartiota ympäri Suomen.

Lisätietoja vapaaehtoisesta tiepalvelusta löydät täältä.

Moottori-lehti
Moottori-lehti nyt myös verkossa!
Selaa: