AL-Sport palkitsemistilaisuus

Autoliiton AL-Sport Cup kilpailuiden palkintojenjakotilaisuus pidettiin lauantaina 19.11.2016 Lahden Upseerikerholla.  Tilaisuuden aluksi Autoliiton kummikuljettaja Tapio Nirvi kertoi menneestä kaudestaan ja valotti vuoden 2017 suunnitelmiaan.  AL-Sport Cup-kilpailuissa menestyneitten  lisäksi palkittiin NEZ EcoRunissa Suomeen kolmoisvoiton tuoneet kilpailijat.

PDF icon al-sport_cup_2016_palkitut.pdf

AL-Sport palkintopöytä

Tilaisuuteen toi alkuun tervehdyksen myös Autoliiton puheenjohtaja Martti Merilinna

Autoliiton kummikuljettaja Tapio Nirvi

AL-Sport Autoslalomin Yleiskilpailun voittajat; 1. Marko Pihlajamaa (vas.), 2. Jari Ikonen ja 3. Veli-Pekka Airaksinen (oik.)

AL-Sport Autoslalom luokka 1:n voittaja Marko Pihlajamaa

AL-Sport Autoslalom luokka 2:n voittajat: 1.Veli-Pekka Airaksinen (oik) , 2. Ari Marttinen, 3. Timo Elo (vas.)

AL-Sport Autoslalom luokka 3:n voittajat: 1. Into Isännäinen (kesk), 2. Timo Kekkonen (vas.) ja Ismo Jokinen (oik.)

AL-Sport Autoslalomin luokka 4:n voittajat: 1. Liisa Elo (kesk.), 2. Sari Välimäki (vas.), 3. Anna Osmani (oik.)

AL-Sport EcoRun Cup 2016 palkitut:  1. Jari Hannula ja Janne Saarikoski (vas.), 2. Terho Havumäki ja Saku Airikka, 3. Rauli Koivunen ja Anna Maisala

NEZ Ecorun-kisan voittajat: 1. Jari Hannula ja Jari Vuorinen (kesk.), 2. Rauli Koivunen ja Jaakko Riikonen (vas.) 3. Markku Lehisto ja Raimo Alm (oik)

AL-Sport Tasanopeus Historic; 1. Matti Söderlund ja Vesa Kauppinen, 2. Pentti J.Hintikka ja Risto Vainio, 3. Esa Suikkanen ja Päivi Kauppala

AL-Sport Tasanopeus Modern-sarjan voittajat:

1. Rolf Felin ja Stefan Felin (kesk.), 2. Eero Juutilainen ja Eetu Juutilainen (vas.) 3. Markku Lehisto ja Raimo Alm (oik.)