AL-Sport palkitsemistilaisuus

Autoliiton AL-Sport Cup kilpailuiden palkintojenjakotilaisuus pidettiin lauantaina 2.12.2017 Lahden Upseerikerholla.  Tilaisuuden alussa everstiluutnantti evp  Seppo Toivonen kertoi Hennalan vaiherikkaasta historiasta. AL-Sport Cup-kilpailuissa menestyneitten lisäksi palkittiin NEZ EcoRun Cupin voittajat.

PDF icon al-sport_cup_2017_palkitut.pdf

AL-Sport palkintopöytä

Tilaisuuteen toi alkuun tervehdyksen Autoliiton puheenjohtaja Martti Merilinna (oik.) ja juontajana toimi AL-Sport toimikunnan puheenjohtaja Jorma Halttu.

Everstiluuntantti evp. Seppo Toivonen kertoi Hennalan historiasta.

AL-Sport Autoslalomin Yleiskilpailun voittajat; 1. Marko Pihlajamaa (kesk.), 2. Kalevi Pippuri (oik.) ja 3. Arto Iivanainen (vas.)

AL-Sport Autoslalom luokka 1:n voittajat: 1. Marko Pihlajamaa (kesk.), 2. Kalevi Pippuri (oik.), 3. Mika Marttila (vas.)

AL-Sport Autoslalom luokka 2:n voittaja: Vili Kyllönen

AL-Sport Autoslalom luokka 3:n voittajat: 1. Ismo Jokinen (kesk.), 2. Timo Kekkonen (vas.), 3. Into Isännäinen (oik.)

AL-Sport Autoslalomin luokka 4:n voittajat: 1. Liisa Elo (ei paikalla), 2. Sari Välimäki (vas.), 3. Anna Osmani (oik.)

AL-Sport EcoRun Historic Cup palkitut:  1. Tomi Salo, Juha Hakuli (kesk.), 2. Markku Lehisto, Raimo Alm (vas.), 3. Kari Mäkinen, Ahti Viitanen (oik.)

AL-Sport EcoRun Modern Cup voittajat: : 1. Jari Hannula, Kari Kaistinen (kesk.), 2.Terho Havumäki, Anna Maisala (oik.) 3. Rauli Koivunen, Jari Valkjärvi (vas)

NEZ EcoRun Cup voittajat: 1. Jari Hannula, Kari Kaistinen (kesk.), 2. Rauli Koivunen, Anna Maisala (oik.), 3. Matti Sinervä, Leena Sinervä (vas.)

AL-Sport Tasanopeus Historic-sarjan voittajat:

1. Hannu Salonen, Kari Temonen (kesk.) 2. Leena Tuoriniemi, Risto Valkonen (vas), 3. Eero Juutilainen, Eetu Juutilainen (oik.)

AL-Sport Tasanopeus Modern Cup:

1. Rolf Felin, Stefan Felin (vas.) , 2. Markku Lehisto, Raimo Alm (oik.)