Jäsenten Tiepalvelu
Autoliiton jäsenille on omat Tiepalvelunumerot, jotka löytyvät jäsenkortista ja/tai Autoliitto-sovelluksesta.

Näin toimit kun tarvitset apua
Oman jäsenyyden puhelinnumero löytyy kortin takapuolelta. Perus-jäsenille numerosta saatavat avustuspalvelut ovat maksullisia, Plus-, ePlus-, Premium- ja ePremium-jäsenille jäsenmaksuun sisältyviä.
Oikeat puhelinnumerot löytyvät myös Autoliitto-sovelluksesta, kun syötät sinne jäsennumerosi. Sovelluksella avun saa kuitenkin helpoiten paikalle yhdellä napin painalluksella, ilman soittoa.
Soittaessasi palvelunumeroomme keskuksemme vastaanottaa palvelupyynnön ja yhteistyökumppanimme ottaa yhteyttä mahdollisimman nopeasti. Tavoitteenamme on minimoida odotusaika.
Kumppanimme pyrkii aina ensisijaisesti korjaamaan ajoneuvon tien päällä. Mikäli ajoneuvo joudutaan kuitenkin hinaamaan, on hinausliikkeillämme hyvä paikallistieto lähimmistä korjaamoista, joihin ajoneuvo kannattaa toimittaa.
Miten matka jatkuu eteenpäin?
Mikäli ajoneuvo joudutaan hinaamaan, pääsevät asiakkaat hinausauton kyydissä pois tien päältä korjaamolle. Jos kaikille matkustajille ei riitä turvavyöllisiä istuinpaikkoja, asiakkaille voidaan tilata taksi tai järjestää sijaisauto. Mikäli jäsenyys tai vakuutus ei kata sijaisautoa, annamme siitä etukäteen edullisen tarjouksen ja järjestämme auton asiakkaalle.
Laskutus
Autoliiton voimassa oleva Plus-, ePlus-, Premium- tai ePremium-jäsenyys takaa tieltä pelastamisen ja matkan jatkumisen veloituksetta sopimusehtojen mukaisesti.