Varaa paikkasi Autoliiton suositulle talviajokurssille | Autoliitto

Varaa paikkasi Autoliiton suositulle talviajokurssille

Talviajokoulutus
23.11.2018

Autoliiton talviajokurssit pidetään jälleen tammi-helmikuussa. Paikkoja on jäljellä kahdelle kurssille.

Autoliiton suositut talviajokurssit käynnistyvät jälleen tammikuussa. Liukkaan kelin armottomuuden ja ihmisen toimintakyvyn rajallisuuden kokeminen turvallisessa rataympäristössä on hyödyllistä niin aloitteleville kuin kokeneillekin kuljettajille.

Talviajokurssin pääkouluttajana on Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen. Kurssipaikkana on Hyvinkään lentokenttä, jonka turva-alueet mahdollistavat myös todellisten maantienopeuksien käytön tietyissä harjoitteissa. Kurssille osallistutaan omalla autolla, mikä takaa realistisen kuvan saamisen juuri sen käyttäytymisestä.

Paikkoja on jäljellä kahdelle kurssille, joten varmista paikkasi heti, jos haluat mukaan. Kurssit, joille on vielä tilaa ovat kurssi 1 lauantaina 26.1.2019 klo 8-12 sekä kurssi 3 lauantaina 9.2.2019 klo 8-12. Jokaiselle kurssille pääsee 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta

Kurssin hinta on Autoliiton jäsenille 120 € (muille 150 €).

Varaa paikkasi täältä.

Talviajokoulutusryhmä