Tutustu Autoliiton Ajokouluun veloituksetta | Autoliitto

Tutustu Autoliiton Ajokouluun veloituksetta

Opetuskolmio
04.06.2020

Opetuslupaopetuksen tueksi tehty Autoliiton Ajokoulu -verkko-oppimisympäristö on avoinna kaikille käyttäjille 14.6.2020 saakka.

Autoliiton Ajokoulu -verkko-oppimisympäristö tarjoaa kaikki henkilöauton opetuslupaopetukseen tarvittavat teoriaopetuksen sisällöt. Jokaisen oppitunnin aihepiiristä on video, jota täydentävät nettikirja, tehtävät sekä mahdollisuus esittää lisäkysymyksiä Autoliiton asiantuntijalle. Ajokoulussa voi myös testata osaamistaan ennen oikeaan teoriakokeeseen menoa.

Opetusluvalla ajokorttiaan ajavan on lisäksi suoritettava autokoulussa 4 h turvallisuuskoulutus, mikäli kyseessä on ensimmäinen ajokortti, sekä 8 h riskientunnistamiskoulutus.

Autoliiton Ajokoulun kaikki sisällöt ovat nyt kaikkien käytettävissä veloituksetta sunnuntaihin 14.6. saakka. Tämän jälkeen oppimateriaalit ovat jälleen vain Autoliiton jäsenten käytössä.

Huom! Autoliiton Ajokoulu on päivitetty vastaamaan maanantaina 1.6.2020 voimaantullutta uutta tieliikennelakia. Teoriakokeiden liikennetilannekuvia päivitetään liikenneympäristön tavoin lain siirtymäaikojen puitteissa.

Tutustu Autoliiton Ajokouluun

Nuori autoilija