Osallistu "Tien päällä Aino Huilajan kanssa" -matkailuwebinaariin | Autoliitto

Osallistu "Tien päällä Aino Huilajan kanssa" -matkailuwebinaariin

aino_huilaja_auto_tulivuorella.jpg
23.04.2021

Tervetuloa Autoliiton automatkailuwebinaariin, jossa toimittaja Aino Huilaja kertoo seikkailuistaan kodiksi muutetulla pakettiautollaan. Webinaari järjestetään torstaina 6.5.2021.

TV:stä tuttu toimittaja Aino Huilaja yllätti pari vuotta sitten jokaisen jättämällä vakituisen työnsä MTV3:n uutisankkurina ja lähtemällä aviomiehensä ja koiransa kanssa kiertämään Eurooppaa kodiksi remontoidulla oranssilla pakettiautolla.

Pisimmillään Kanariansaarille saakka vienyt reissuelämä ehti kestää vain puoli vuotta, kun korona iski Eurooppaan ja maat alkoivat sulkea rajojaan. Huilajan retkuekin jäi jumiin Pyreneille ja matka toi takaisin Suomeen. Kuluneen talven Huilaja on viettänyt Lapin erämaassa, mutta kevään tullen koittaa jälleen paluu tien päälle.

Autoliitto järjestää torstaina 6.5.2021 klo 18-19 automatkailuwebinaarin, jossa Aino Huilaja kertoo seikkailuistaan ja automatkailusta sekä siitä kuinka uudet sukupolvet ovat löytäneet tiensä karavaanareiksi. Webinaarissa saa myös Ainon automatkailutärppejä Jäämereltä Kanariansaarille sekä kuullaan minne Ranssi-nimen saanut matkailupakettiauto seuraavaksi nokkansa suuntaa.

Aino Huilajalta on ilmestynyt myös esikoiskirja Pakumatkalla (Otava, 2021), joka on saatavana jäsenhintaan 22 € AL-kaupasta (Sh. 26 €).

Webinaari on kaikille avoin ja veloitukseton, mutta osallistumislinkin saadakseen webinaariin tulee ilmoittautua keskiviikkoon 5.5. mennessä TÄÄLLÄ.

Paikkoja on rajoitettu määrä.

Tervetuloa!

Aino Huilaja