Ohjeita Autoliiton asiakkaille | Autoliitto

Ohjeita Autoliiton asiakkaille

koronavirus
13.03.2020

Autoliiton asiakaspalvelutoiminnot jatkuvat normaalisti. Asiakkaita kehotetaan suosimaan verkkokauppaa.

Päivitys 19.3.2020: Muutoksia Autoliiton toimiston palveluissa – kaikki palvelut tarjolla etänä

Koronavirusepidemia vaikuttaa yhteiskunnan kaikkiin toimintoihin ja erityistä tarkkaavaisuutta ja toisten huomioonottamista edellytetään jokaiselta. Autoliiton kaikki asiakaspalvelutoiminnot jatkuvat kuitenkin edelleen normaalisti ja jäsenet sekä asiakkaat saavat palvelunsa.

AL-kaupan asiakkaita ja asiakirjojen, kuten kansainvälisen ajokortin tilaajia kehotetaan suosimaan nettikauppaa toimipisteissä vierailemisen sijaan. Nettikaupassa on laajin tuotevalikoima ja tuotteet toimitetaan suoraan kotiin ja kauppa on auki vuorokauden ympäri. Kaikkea asiakaspalvelua on tarjolla myös puhelimitse, sähköpostitse sekä Autoliiton nettisivujen chat-palvelun kautta arkisin klo 9-16.

Autoliiton toimipisteiden aukioloajat ovat normaalit, joten palvelua saa edelleen myös paikan päällä. Jos kuitenkin sinulla on flunssan oireita tai olet muuten kipeänä, niin jää kotiin. Toimipisteissä työskentelee ja vierailee ihmisiä, joten myös käsihygieniasta pitää huolehtia. Toimipisteissä on käsidesinfiointiainetta tarjolla. Myös siivousta on tehostettu. LUE UUSIN UUTINEN 19.3. Muutoksia Autoliiton toimiston palveluissa – kaikki palvelut tarjolla etänä

Autoliiton matkanjatkamispalvelut toimivat aivan normaaliin tapan. Autoliiton jäsenille sekä Plus-jäsenille on omat palvelunumerot, joista ongelmatilanteissa voi tilata apua. Apua voi tilata myös Autoliiton applikaation kautta, jonka voi ladata sekä Googlen Play-kaupasta että Applen App Storesta.

Autoliitto seuraa tarkasti Suomen hallituksen ohjeita koronavirusepidemian kanssa ja tiedottaa mahdollisista toimista.