Lähde Autoliiton jäsenmatkoille | Autoliitto

Lähde Autoliiton jäsenmatkoille

16.11.2018

Autoliiton suositut teemamatkat vievät ensi vuonna F1-kisojen lisäksi seuraamaan MotoGP:tä ja tutustumaan Saksan automuseoihin.

Autoliitto on järjestänyt jäsenilleen parin vuoden ajan matkoja F1-kilpailuihin eri puolille maailmaa. Matkat ovat olleet hyvin suosittuja ja niille osallistuneet jäsenet ovat antaneet erinomaiset arvosanat niin järjestelyistä kuin kisaviikonlopun tarjoamista elämyksistä. Jokaisella matkalla on suomenkielinen opas, joka osaa antaa hyviä vinkkejä matkakohteesta.

Ensi vuonna Autoliitto järjestää jäsenmatkoja myös moottoripyöräilyn MM-sarjan, Moto GP:n kilpailuihin. MotoGP -viikonloppuna kisataan useammissa luokissa, mikä tarjoaa runsaasti nähtävää. Itse kisasunnuntaina ajetaan lämmittelyajojen lisäksi kolme kiihkeätä kisalähtöä, kun ensin starttaa Moto3-, sitten Moto2- ja kirsikkana kakun päälle MotoGP -sarja.

MotoGP-matka Dohaan lähes loppuunmyyty

Ensimmäinen Autoliiton MotoGP-matka järjestetään sarjan avauskilpailuun Qatariin maaliskuussa. Matkan suosio on ollut kova ja paikkoja onkin jäljellä enää muutama. Jos haluat mukaan, ilmoittaudu välittömästi täältä.

Matkaan lähdetään keskiviikkona 6.3.2019 ja paluu Suomeen on maanantaina 11.3.2019. Autoliiton aiempien jäsenmatkojen tapaan kyseessä on reissu, jolle uskaltaa lähteä vähäisemmälläkin matkailukokemuksella tai kielitaidolla. Suorat lennot, viiden vuorokauden majoitus aamiaisineen tasokkaassa hotellissa Dohassa ja viisi illallista kuuluvat hintaan, kuten myös ohjelman mukaiset retket ja kuljetukset radalle sekä lauantaina että sunnuntaina. Kokonaisuus sisältää myös viikonlopun kisaliput pääkatsomosta.

Ensi vuoden toinen Moto GP-matka järjestetään elokuussa Itävaltaan.

Viisi F1-matkaa ja kierros Saksan automuseoihin

Autoliiton F1-matkat jatkuvat myös ensi vuonna. Vuosi käynnistyy Bahrainin jäsenmatkalla huhtikuussa, minkä lisäksi valikoimassa ovat Shanghain, Barcelonan, Unkarin ja Abu Dhabin kisamatkat.

Uutena teemamatkana Autoliitto suunnittelee syksylle 2019 automuseomatkaa Saksaan. Saksan automuseot kätkevät sisäänsä uskomattomia harvinaisuuksia, unelmien autoja ja monenlaisia kummallisuuksia vuosien varrelta. Hyvän oppaan avulla näistä kohteista saa vielä enemmän irti kuin yksin tutustuessa.

Lisätietoja Autoliiton jäsenmatkoista