Kuuntele automatkailuasiaa podcastina

20.7.2021, klo 10.32

Lähde toimittaja ja pakettiautomatkailija Aino Huilajan sekä Jerry Ylkäsen kyydissä kohti uusia seikkailuja. Van elämää -podcastin kolmannella tuotantokaudella matka kulkee ympäri pohjolaa.

TV:stä tuttu toimittaja Aino Huilaja yllätti pari vuotta sitten jokaisen jättämällä vakituisen työnsä MTV3:n uutisankkurina ja lähtemällä aviomiehensä Jerry Ylkäsen ja Arska-koiransa kanssa kiertämään Eurooppaa kodiksi remontoidulla oranssilla pakettiautolla.

Reissu vei aina Kanariansaarille saakka, mutta korona ajoi retkueen koti-Suomeen ja Lapin erämaahan. Huilaja-Ylkänen-pariskunta on tehnyt seikkailuistaan Van elämää -podcastia, josta on käynnistynyt nyt kolmas tuotantokausi yhteistyössä Autoliiton kanssa.

Kolmannella tuotantokaudella oranssi pakettiauto suuntasi rajojen avauduttua aivan ensimmäiseksi kohti Norjaa.

Van elämää -podcastin kolmannen tuotantokauden ensimmäistä jaksoa ovat jo kuunneltavina veloituksetta muun muassa RadioPlayssa. Podcast löytyy myös Spotifysta. Kolmas jakso ilmestyy keskiviikkona 21.7.

Aino Huilajan seikkailuistaan kirjoittama kirja Pakumatkalla on myytävänä Autoliiton AL-kaupassa jäsenhintaan 22 € (norm. 26 €).