Kaasuautolla läpi Euroopan

11.8.2021, klo 12.39

Lähde mukaan matkalle kaasuautolla Euroopan ympäri.

Kaasuautolla Euroopan ympäri kuulosti Päivi Mäkisen (näyttelijä, laulaja, viihdetaiteilija, sijoittaja) korvissa ensin mahdottomalta ajatukselta. Pikkuhiljaa asia konkretisoitui ja lähtö matkalle tuli eteen syksyllä 2020. Menomatkan reitti kulki Baltian kautta Espanjan Aurinkorannikolle matkabloggari Sonja Riihikankaan seurassa. Keväällä 2021 tuli ajankohtaiseksi paluumatka takaisin Suomeen. Tällöin reitti kulki Ruotsin kautta Elina Pätärin istuessa kartanlukijana.

Onnistuneiden matkojen jälkeen seuraa kolmas läpi Euroopan suuntautuva matka Espanjaan. Radio Finlandian Roadtrip Euroopan halki starttasi 8.8.2021. Reitti kulkee Baltian ja useiden itäisten Euroopan maiden halki Espanjaan. Päivi Mäkisen seurassa monitaituroi Radio Finlandian toimittaja Raija Kurkola. Kaikilla näillä matkoilla mukana myös kaksi koiraa. Matkalla olevaa kaksikon matkaa voi seurata paitsi Radio Finlandian Facebook-sivuilta, niin myös Autoliiton Facebook-sivuilta.

Myöhemmin syksyllä Autoliitto järjestää kaasuautoilu webinaarin (30.9.), jossa kuullaan tarkemmin matkoista. Nyt pääset kuitenkin mukaan seuraamaan reissua ”livenä”.