Ilmoittaudu Autoliiton talviajokurssille | Autoliitto

Ilmoittaudu Autoliiton talviajokurssille

Talviajokoulutus
15.10.2019

Autoliiton suositut talviajokurssit käynnistyvät jälleen tammikuussa. Kurssit soveltuvat niin aloittelevalle kuin kokeneellekin kuljettajalle.

Talviajokurssin pääkouluttajana on Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen. Kurssipaikkana on Hyvinkään lentokenttä. Kurssille osallistutaan omalla autolla, jolloin saa realistisen kuvan juuri sen käyttäytymisestä.

Samansisältöisiä kursseja järjestetään kaksi:

Kurssi 1: Lauantai 25.1.2020 klo 8–12
Kurssi 2: Sunnuntai 9.2.2020 klo 8–12

Kurssin hinta on Autoliiton jäsenille 120 €/hlö (muille 150 €/hlö).

Kummallekin kurssille otetaan 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Osta paikkasi kurssille AL-kaupasta www.kauppa.autoliitto.fi tai katso lisätietoja www.autoliitto.fi/talviajokoulutus

Huom. ilmoittautuminen on sitova eikä osallistumismaksuja palauteta.

Harjoittelu tapahtuu omalla vastuulla eli Autoliitto tai kouluttajat eivät vastaa mahdollisista vahingoista. Radalle kannattaa tulla puhtaalla autolla, sillä kuraista maalipintaa keilat naarmuttavat herkemmin. Myös vakuutusten voimassaolo on syytä varmistaa omasta vakuutusyhtiöstä ennen koulutukseen tuloa.

AL-palvelut Oy:llä on oikeus perua koulutus, mikäli sääolosuhteet tai joku muu asia sitä edellyttää. Tällöin etukäteen maksetut kurssimaksut palautetaan ilmoittautuneille.

Maksamalla osallistumismaksun verkkokaupassa hyväksyt ehdot.

Tiedustelut sähköpostitse tai puhelimitse Teppo Vesalaiselta, teppo.vesalainen@autoliitto.fi tai puh. 044 5859313. Ilmoittautumiset vain verkkokaupan kautta.