Hyödynnä katsastusetusi | Autoliitto

Hyödynnä katsastusetusi

Katsastus
05.02.2019

Autoliiton jäsenet saavat alennusta katsastuksista niin K1-asemilta kuin monista AL-autopalvelukeskuksista.

Autoliiton jäsenyyden tarjoamat jäsenedut kannattaa muistaa hyödyntää. Autoliiton jäsenet saavat alennusta muun muassa määräaikaiskatsastuksista ympäri Suomen. Katsastusten markkinahinnat vaihtelevat eri puolilla Suomea, mutta Autoliiton jäsenenä saat katsastuksen aina kilpailukykyiseen hintaan kullakin paikkakunnalla.

K1 Katsastus tarjoaa Autoliiton jäsenille 10 % alennuksen aseman halvimmasta määräaikaiskatsastuksen tai katsastuspaketin hinnasta niin netistä varattaessa kuin Drive-in -katsastuksista. Muista katsastusaseman palveluista, kuten muutoskatsastuksesta saa myös kymmenen prosentin alennuksen.

Valtakunnallisen K1-ketjun lisäksi Autoliitolla on kasvava määrä AL-autopalvelukeskuksia, joiden yhteydessä toimii katsastusasema. Tällä hetkellä tällaisia paikkoja löytyy Haminasta, Lappeenrannasta, Tampereelta, Turusta, Salosta sekä Vantaalta. Myös näissä toimipisteissä Autoliiton jäsenet saavat katsastuspalvelut etuhintaan.

Käy tarkistamassa ajankohtaiset tarjoukset sekä ohjeet, miten saat jäsenalennuksen käyttöösi täältä.