AL-autopalvelukeskus AVIA täyttää kolme vuotta | Autoliitto

AL-autopalvelukeskus AVIA täyttää kolme vuotta

AL-autopalvelukeskus AVIA
02.05.2019

Autoliiton ensimmäinen moniyrittäjäpohjainen autopalvelukeskus avattiin Kehä III:n varrelle Vantaalle kolme vuotta sitten. Tervetuloa syntymäpäiväkahveille ja nauttimaan erikoistarjouksista.

Autoliitto perusti ensimmäiset AL-autopalvelukeskukset yhteistyössä hinausyhteistyökumppanien ja seuraavat katsastusyritysten kanssa. Kolme vuotta sitten avattu AL-autopalvelukeskus AVIA oli ensimmäinen moniyrittäjäpohjainen autoilijan palvelukeskuskokonaisuus. Konsepti on osoittautunut toimivaksi ja hyvin asiakkaita palvelevaksi ja se onkin saanut jatkoa muualla Suomessa.

AL-autopalvelukeskus AVIA:n syntymäpäiviä juhlitaan keskiviikkona 15.5.2019 tarjoamalla kaikille vieraille pullakahvit. Synttäreiden kunniaksi tarjolla on myös erikoistarjouksia autopalvelukeskuksen palveluista. Muun muassa Autoliiton jäsenille katsastuspaketti (katsastus ja tarvittavat päästömittaukset) maksaa vain 40 euroa ja nanovahapesun saa 12 eurolla, minkä lisäksi tarjolla on huipputarjouksia AL-kaupan tuotteista sekä muita synttäritarjouksia. Tarjoukset ovat voimassa 15.-17.5.2019. Tule siis paikan päälle hyödyntämään parhaat edut.

AL-autopalvelukeskus AVIA sijaitsee osoitteessa Virkatie 7, Vantaa (Kehä III ja Lentoasemantien risteyksen läheisyydessä.