Matkailuwebinaari – Tien päällä Aino Huilajan kanssa | Autoliitto

Matkailuwebinaari – Tien päällä Aino Huilajan kanssa

Aino Huilaja auto tulivuori.
06.05.2021 18:00

Autoliitto järjestää automatkailuaiheisen webinaarin torstaina 6.5. klo 18-19. Webinaarissa esiintyy Aino Huilaja, joka on TV:stä tuttu toimittaja, kirjailija ja seikkailija. Huilaja on kiertänyt Eurooppaa kodiksi muunnetulla oranssilla pakettiautollaan yhdessä miehensä ja koiransa kanssa. Kuluneen talven hän on viettänyt Lapin erämaassa, mutta kevään tullen koittaa jälleen paluu tien päälle. Huilajalta on ilmestynyt vastikään esikoiskirja Pakumatkalla (Otava, 2021).

Webinaari on kaikille avoin ja veloitukseton. Osallistuaksesi webinaariin tarvitset Microsoft Teams -ohjelman. Tervetuloa tilaisuuteen!

Ilmoittaudu 5.5. mennessä täyttämällä tästä linkistä löytyvä lomake. Paikkoja on saatavilla rajattu määrä.

Osallistumislinkki tulee vahvistussähköpostin mukana ja aktivoituu tapahtumapäivänä. Jos et jostain syystä saa vahvistusviestiä, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen autoliitto(at)autoliitto.fi.