AL-Sport päivät 2020 | Autoliitto
20.03.2020 - 22.03.2020

Autoliiton autourheiluhenkiset aktiivit kokoontuvat AL-Sport päiville (20.-) 21.-22.3.2020 Hämeenlinnan Original Sokos Hotel Vaakunaan.

Autourheiluhenkiset AL-Sport -päivät pidetään (20) 21.-22.3.2020 Hämeenlinnan Sokos Hotel Vaakunassa.

AL-Sport -päivillä on luvassa kunnon kattaus mielenkiintoista ohjelmaa. Vauhtia viikonloppuun esityksillään tuovat niin kiihdytysajon kuusinkertainen Euroopan mestari Anita Mäkelä kuin W Series Formula 3 -sarjassa ensikin kaudella kisaava Emma Kimiläinen. Lisäksi aiheena on muun muassa moottoriurheilun onnettomuudet toimitsijan näkökulmasta. Viikonlopun aikana kuulemme myös moottoriurheilu- ja koulutuskeskus Kymiringistä, Neste Rallin järjestämisestä, AL-Sport -autourheilutoiminnasta ja sportin ”omista lajeista” sekä lisäksi AKK:n juuri valittu uusi puheenjohtaja Jarmo Mahonen tulee kertomaan AKK:n tulevien vuosien suunnitelmista. (ohjelman muutokset mahdollisia)

Iltajuhlan yhteydessä palkitaan vuoden 2019 AL-Sport -autourheilija, -toimitsija sekä ratatuomari ja loppuilta meneekin ”Kepittäjät”-bändin tahdissa.

Ilmoittautumiset keskitetysti osastojen kautta 28.2.2020 mennessä.

Lisätietoja, ilmoittautumisohjeet ja  tarkennettu ohjelma:  Tania Airosmaa; p. 09-72584400 tai tania.airosmaa(at)autoliitto.fi