17.03.2018 - 18.03.2018

Autoliiton autourheiluhenkiset aktiivit kokoontuivat AL-Sport päiville (16.-) 17.-18.3.2018.  Hyvinkään uudistettuun Hotelli Sveitsiin.

Autoliiton autourheiluväkeä ja muita aktiiveja kokoontui jälleen maaliskuussa viettämään autourheiluhenkistä viikonloppua. Ohjelmassa pureuduttiinn Autoliiton ajankohtaisten asioiden lisäksi muun muassa yhteistyökumppaneiden hankintaan, kilpailuiden  tiedottamiseen liittyviin seikkoihin, eMotorsportsiin sekä Crosskartiin. Autoliiton kummikuljettajat Kaisa Eiristä ( karting) sekä Joona Häyrinen (rallisprint) kertoivat menneestä kaudestaan ja tulevan kauden tavoitteistaan.

Päivien antiin kuului myös tietoa kilpa-auton alustan rakentamisesta,   AKK:n toimitsijalisenssiuudistuksen vaikutuksista sekä kuluttajaturvalain muutoksista.
Lauantain iltajuhlan yhteydessä julkistettiin vuoden 2017 AL-Sport autourheilija, ratatuomari sekä toimitsija.

Kuvassa ylhäällä:
Vuoden 2017 ratatuomari: Tuula Kanerva (vas) AL-Helsingin Seudun osasto, Vuoden 2017 toimitsija: Kurt Sjödahl (kesk.) AL-Helsingin Seudun osasto ja Vuoden 2017 AL-Sport autourheilija: Petteri Ruotsalainen (oik.) AL-Kuopion osasto.