AL 100 juhlaliittopäivät | Autoliitto

AL 100 juhlaliittopäivät

12.04.2019 07:30 - 14.04.2019 12:30

AL 100 juhlaliittopäivät 12.-14.4.2019

Autoliitto täyttää tänä vuonna kunniakkaat 100 vuotta. Autoliiton osastojen aktiiveille suunnattu Autoliiton AL 100 juhlaliittopäivät järjestetään 12.-14.4.2019 Scandic Laajavuoressa Jyväskylässä.

Paikallisosastot ovat järjestäneet ohjelmaa jo perjantai-iltaan, joten kannattaa tulla jo silloin paikalle.
Lauantai aloitetaan perinteitä kunnioittaen, jo 93. kerran ajettavalla Tähtiajolla.
Viikonlopun monipuolisesta ohjelmasta mainittakoon muun muassa Autoliiton hallituksen puheenjohtaja Martti Merilinnan esittelemä Autoliiton 100-vuotishistoriikki, juhlapuhe, Autoliiton ajankohtaiset asiat sekä kehityshankkeet. Ohjelmassa on myös Toyota Gazoo Racingin ja AL-Sportin kummikuljettajien kuulumisia, palkitsemisia sekä huomionosoitusten jakoa.
Hallitus ja AL-Sport toimikunta pitävät kokouksensa perjantaina ja liittovaltuusto kokoontuu lauantaina.
Lauantain iltajuhlassa illallisen ohella nautitaan musiikki- ja tanssiesityksistä ja illan päätteeksi Paula Koivuniemi orkestereineen viihdyttää juhlaväkeä.
Paikalle odotetaan runsaslukuisesti Autoliiton osastoaktiiveja ja autourheiluhenkisiä toimijoita viettämään AL 100 juhlaviikonloppua.
Ohjelma kokonaisuudessaan, osallistumispaketin hinta, ilmoittautumisohjeet ja muuta lisätietoa on lähetetty paikallisosastoille osastokirjeellä.

Autoliitto sekä Jyväskylän ja Tikkakosken paikallisosastot toivottavat kaikki aktiivit lämpimästi tervetulleeksi AL 100 juhlaliittopäiville!

Ilmoittautumiset: Autoliittoon Anna Vollnerille keskitetysti osaston kautta 4.3.2019 mennessä.
Lisätietoja: Taina Kytäjä-Roimu (taina.kytaja-roimu@autoliitto.fi) ja Anna Vollner (anna.vollner@autoliitto.fi), puh. 09 7258 4400/vaihde.