Rata-ajopäivä motoristeille ja autoilijoille

21.07.2017

Osallistu Autoliiton rata-ajopäivään 21.7.2017

Autoliitto järjestää jälleen ensi kesänä rata-ajopäivän, jossa jäsenet pääsevät testaamaan ajotaitojaan sekä moottoripyörällä että autolla. Ajopäivä pidetään Alastaron moottoriradalla perjantaina 21.7.2017.

Autoliiton ajopäivä keskittyy rata-ajoon eli tarkoituksena on ajaa kovaa omien kykyjen rajoissa. Tilaisuus soveltuu niin ensikertalaisille kuin kokeneemmille kuljettajille. Ensikertalaisille motoristeille suositellaan saman päivän aluksi pidettävää syventävää rata-ajokoulutusta. (Syventävän rata-ajokoulutuksen osallistujamäärä on täynnä.)

Alastaron moottorirata on varattu moottoripyöräilijöille klo 10-15 ja autoille klo 15-20. Osallistujat jaetaan nopeustasojen perusteella ryhmiin, jotta kaikki saavat parhaan mahdollisimman ilon ja hyödyn tilaisuudesta. Sekä moottoripyörillä että autoilla ajetaan 20 minuutin rupeamia kerrallaan.

Liikennevakuutus on ajoneuvoille pakollinen ja ajovarustuksen muuten rata-ajoon soveltuva. Kypärän käyttö on radalla pakollista myös autoilijoille. Ajo tapahtuu omalla vastuulla.

Autoliiton rata-ajopäivän hinta on sekä moottoripyöräilijöille että autoilijoille 40 euroa.

Jos haluat osallistua molempiin tapahtumiin, ole yhteydessä meihin sähköpostitse osoitteeseen autoliitto@autoliitto.fi.

Syventävä rata-ajokoulutus ja ratapäivä (1+4 tuntia) maksaa 80 euroa. (Syventävän rata-ajokoulutuksen osallistujamäärä on täynnä.)

Varmista paikkasi heti ostamalla haluamasi paketti AL-kaupasta

Syventävä rata-ajokoulutus ja ratapäivä motoristille 80 € (Syventävän rata-ajokoulutuksen osallistujamäärä on täynnä.)

Motoristin rata-ajopäivä 40 €

Autoilijan rata-ajopäivä 40 €