Vuoden 2018 Turvallisin Päivä tapahtuma | Autoliitto

Vuoden Turvallisin Päivä 2018

AUTOLIITTO VARKAUDEN OSASTO

-->
VUODEN 2018 TURVALLSIMMAN PÄIVÄN TAPAHTUMA NESTE VARKAUDEN PORTISSA LAUANTAINA 12.5.2018 KELLO 09.00 - 13.00.

Arvoisa yhteistyökumppani!

Varkauden Autoliiton osasto järjestää perinteisesti jälleen kerran suuren suosion saavuttaneen Vuoden Turvallisimman Päivän tapahtuman 12.5.2018 Varkaudessa Neste Varkauden Portin sisätiloissa ja piha-alueella.

Pyydämme, että tulette tapahtumaan esittelemään oman virastonne, yhdistyksenne, toimipisteenne, toimijanne oppilaitoksenne tai yrityksenne liikenneturvallisuuteen tai muuhun arjen turvallisuuteen liittyvää toimintaa. Myös erilaisten harrastusten esittely onnistuu tapahtumassa.

Ilmoittakaa alla olevaan osoitteeseen mahdollisimman pian se, että osallistutte tapahtumaan ja varmistakaa samalla, että edustamanne toimijan "logo" on käytössämme, sillä päivitämme toimijoiden "logot" tapahtuman 2018 sivuille tästä viikosta eteenpäin. Jos olette olleet viime vuonna tapahtumassa mukana, niin logonne löytyy jo varmasti meiltä.

Kun ilmoitatte osallistumisesta tapahtumaan, kertokaa samalla lyhyesti se, mitä turvallisuuteen liittyvää asiaa oma osastonne tapahtumassa esittelee.
Ilmoittautuminen tapahtumaan osoitteeseen:

jyrki.t.haapala@gmail.com

Tervetuloa rakentamaan yhteiskuntaa yhdessä yhä turvallisemmaksi!
Jyrki Haapala            Mika Gustafsson             Kimmo Kaksonen
p. 040 867 9121       p. 0400 260 564              p. 044 3393398