Autoliiton Varkauden osasto mukana Heinäveden Pääskyvuoren tapahtumassa la 3.3.2018 | Autoliitto

03.03.2018

Lauantaina 3.3.2018 Autoiliiton Varkauden osaston joukot ovat menossa Heinäveden Pääskyvuorelle mukaan koko perheelle tarkoitetuun talvitapahtumaan. Esittelemme paikalla oleville Autoliton Varkauden osaston toimintaa ja ennen kaikkea Autoliiton jäsenyyden etuja. Lisäksi meillä on paikalla makkaranpaisto/myynti piste, mistä löytyy lisäksi myös pillimehuja. Todennäköisesti myös TEAM-AHMA on paikalla. Keskustellaan tarvittaessa myös kaikista liikenneturvallisuuteen liittyvistä asioista, kuten talavinopeusrajoituksista, tieliikennelain kokonaisuudistuksesta, ikäautoilusta, moottorikelkkailusta jne.

Tapahtuma aika on 11-14

Laittakaa päälle tapahtumaan lämmintä vaatetta, koska pakkasta on luvattu kuitenkin kymmenisen astetta!

Autoliiton jäsenkortilla saadaan päivälippujen hinnoista -20%, jos mieli mäkeen tekeepi.

Pääskyvuori on auki lauantaina 10-17.

Rinnekahvio myös auki 10-17.

Autoliiton toiminnan esittelyn lisäksi Pääskyvuorelle on tulossa myös muuta ohjelmaa, Varkauden racing Team tulee esittelemään omaa toimintaansa, Lumme Energia tulee pitämään arvontaa ja jotain ohjelmaa, Pääskyvuori järjestää erilaista ohjelmaa ja kilpailuita päivän aikana, Heinäveden kone ja saha tulee kalustoesittelyä pitämään. Lisäksi myös Nordican suksitestiä luvassa.