Hallituksen terveiset | Autoliitto

Hallituksen terveiset

Autoliiton Raision osaston perustamisesta tulee tänä vuonna 52 vuotta. Kesäkuun 16 päivä vuonna 1965 kokootui joukko autoilusta kiinnostuneita henkilöitä Raision VPK:n vanhalle paloasemalle perustamaan Maaseudun Autoliiton Raision osastoa.

Osaston puheenjohtajaksi valittiin Pertti Steenroos,sihteeriksi Aarnevi Hellman ja varainhoitajaksi Leena Rekola. Leena hoiti osaston rahakirstua kunnoitettavat 48 vuotta. Tuon aikaiset jäsenmäärät ja muut toimihenkilön tiedot ovat kadonneet historian havinaan.Näin viisikymmentäyksi  vuotta myöhemmin Autoliiton Raision osastossa on 2128 jäsentä, lisäystä edelliseen vuoteen on lähemmäs sataseitsämän  uutta jäsentä. Tästä on hyvä jatkaa taas uudelle vuosikymmenelle. Kiitos kuuluu teille jäsenille.

Arvoisa AUTOLIITON Raision osaston jäsen. Tiedätkö että Raision osasto tekee tiivistä yhteistyötä Raision ja Turun Vapepan (vapaaehtoinen pelastuspalvelu.) kanssa. Jos olet vähääkin kiinnostunut osallistumaan ko. toimintaan ota rohkeasti yhteyttä Raision osastoon  niin kerromme lisää. Yhteistiedot osiosta löytyy  puh. tiedot ja sähköposti osoite. Vapepa koulutus on osallistujille täysin ilmaista.

PS. Muista että jäsenasioita voit käydä kyselemässä myös uudessa AUTOLIITON palvelu keskuksessa OS. Korinpunojankatu 1. Vahdontien varrella. Samalla voi huollattaa ja pesettää autosi.

Huom. AL- Palvelukeskuksessa on avattu ajoneuvojen katsastustoiminta.