Autoliiton Länsi-Pirkanmaan Osasto ry | Autoliitto

Autoliiton Länsi-Pirkanmaan Osasto ry

Autoliiton Länsi-Pirkanmaan Osasto ry käsittää Sastamalan,Nokian, Ylöjärven ja Ikaalisten kaupunkien sekä Hämeenkyrön ja Virtain kuntien alueita. Osaston kotipaikka on Sastamala. Osasto kuuluu Autoliiton Pirkanmaan piiriin.

Osasto järjestää  autoilijoille tarkoitettuja tilaisuuksia, mm. liukkaan kelin koulutusta ja matkailuiltoja. Tiepalvelumiehet osallistuvat useiden yleisötapahtumien liikenteenohjaukseen. Jos olet kiinnostunut tiepalvelusta tai liikenteen ohjaajan tehtävistä, ota yhteyttä Jouko Lehtisaloon tai Heikki Vierulaan.

Osasto on mukana myös Kotajärven Auto- ja Traktorimuseon toiminnassa. Jos vanhat autot ovat kiinnostuksesi kohteena, ota yhteyttä Risto Tuoriin, joka on Auto- ja Traktorimuseota ylläpitävän Seppo J. Kotajärvi -säätiön hallituksen sihteeri.

Seppo Rehakka on Autoliiton liittovaltuuston varsinainen jäsen ja Kai-Lasse Wallin varajäsen. Rehakka on lisäksi Autoliiton Sport-toimikunnan jäsen ja Risto Tuori lainopillisen toimikunnan jäsen. Jouko Lehtisalo toimii Autoliiton Pirkanmaan piirin tiepalveluasiamiehenä. Osastoon kuuluvat tiepalvelumiehet ovat mukana Autoliiton tiepalvelupäivystyksessä sekä osallistuvat Vapaaehtoisen Pelastuspalvelun toimintaan.

Lisätietoja osaston toiminnasta saat puheenjohtajalta ja hallituksen jäseniltä: