Autoliiton Keski-Uudenmaan osaston kesäteatteriretki sunnuntaina14.6.2020 Heinolan kesäteatteriin. | Autoliitto

Riemurahat mainosjuliste Heinolan kesäteatteri 2020
14.06.2020 12:00 - 19:30

Autoliiton Keski-Uudenmaan osasto tekee sunnuntaina14.6.2020 kesäteatteriretken Heinolan kesäteatteriin.

Esityksenä on komedianäytelmä Riemurahat. Esitys alkaa klo. 15:00. Ennen esitystä käymme menomatkalla Heinolaan lounaalla Vierumäellä Neste Matkakeitaassa, teatteriesityksen väliajalla nautimme väliaikakahvit. Nämä kaikki kuuluvat tähän retken hintaan! Kesäteatteriretken hinta Autoliiton Keski-Uudenmaan osaston jäsenille on 40 € / henkilö ja muille 60 € / henkilö. Linja-auto lähtee Hyrylän linja-autoaseman tilausajopysäkiltä klo. 12:00, Keravan rautatieaseman tilausajopysäkiltä klo. 12:10 ja Järvenpään linja-autoaseman tilausajopysäkiltä klo. 12:30. Ilmoittautuminen ja osallistumismaksu viimeistään perjantaina 5.6.2020 kiitos. Ilmoittautumiset Tuula Salmiselle. Puh. 040 594 60 26 ja Sähköposti Tu.salminen@kolumbus.fi (Huomio iso T!). Tervetuloa!