Katsastusmies tutkii auton pohjaa taskulampulla.

K1 Katsastus

10 % alennus aseman normaalihintaisista katsastuspalveluista

Alennus katsastuspalveluista

26.2.2024

Autoliiton jäsenet saavat kaikilla K1-katsastusasemilla katsastuspalvelut jäsenhintaan.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• 10 % alennus kevyen kaluston määräaikaiskatsastuksesta, määräaikaiskatsastuksen jälkitarkastuksesta sekä lakisääteisistä mittauksista (max. 3500 kg)
  • alennus lasketaan katsastustoimipaikan listahinnasta
  • voimassa sekä drive-in että nettivarauksiin
  • maksetaan asemalla, voimassa oleva jäsenkortti näytettävä

Huom. Alennusta ei myönnetä nettietuhintoihin eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin tai kampanjoihin. Alennuksen saa ainoastaan paikan päällä maksettaessa (ei koske verkkomaksuja).

Alennukset myönnetään henkilö- ja pakettiautoille, alle 3500 kg matkailuautoille ja -vaunuille sekä mopoautoille.

Alennuksia ei myönnetä viranomaismaksuista (mm. rekisteröinnit ja yksittäishyväksynnät) eikä asemalla myytävistä tarvikkeista.

Edut eivät koske K1 Katsastuksen laskutusasiakkaita. Etua ei saa käyttöön Yritysjäsenen kortilla, jossa näkyy vain yrityksen nimi.

Etsi lähin katsastusasema tästä.