Autoliitto auttaa - kerro oma tarinasi | Autoliitto

Autoliitto auttaa - kerro oma tarinasi

Autoliitto on auttanut jäseniään monin eri tavoin jo yli sadan vuoden ajan. Moni avustus yhdistetään konkreettiseen tiepalveluun, mutta ovatpa jäsenemme myös peitonneet avullamme muun muassa huijausta yrittäneen autovuokraamon Portugalissa, välttäneet neuvontapalveluitamme hyödyntäen takuuvarmat tiemaksusakot Sloveniassa, suorittaneet ajokortin opetusluvalla, saaneet hienoja reittivinkkejä matkailuun ja säästäneet hurjasti rahaa monien eri etujen avulla.

Kerro meille tarinasi 30.9.2022 mennessä. Halutessasi voit myös liittää mukaan kuvan.

Arvomme kaikkien tarinansa kertoneiden kesken 200 euron lahjakortin Motonettiin. Lisäksi arvomme 17.7., 31.7. ja 28.8. mennessä tarinansa kertoneiden kesken kahden hengen rannekepaketit Linnanmäelle.

Tiedostokoon on oltava pienempi kuin 5 MB.
Sallitut tiedostotyypit: gif jpg jpeg png.
Toimitamme palkinnot voittajille sähköpostilla.

Arvonnan säännöt

Autoliitto ry arpoo 200 euron lahjakortin Motonettiin kaikkien tarinansa 30.9. mennessä kertoneiden kesken. Lisäksi arvotaan 17.7., 31.7. ja 28.8. mennessä tarinansa kertoneiden kesken kahden hengen rannekepaketit Linnanmäelle. Autoliitto vastaa arpajaisverosta.

Arvontaan osallistuvat kaikki, jotka ovat jättäneet tarinansa www.autoliitto.fi/autoliittoauttaa lomakkeen kautta.

Arvontojen voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Mikäli voittajat antavat luvan tietojensa (nimi ja/tai paikkakunta) julkistukseen, kerromme voittajan viestintäkanavissamme (autoliitto.fi, Facebook, Moottori-lehti). Arvonnan voittajien nimet tallennetaan ja niitä säilytetään jäsenrekisterimme säilytysaikoja noudattaen.

Autoliiton henkilökunta tai heidän perheenjäsenensä eivät osallistu arvontaan.

Tietosuojakäytännöt

Tutustu tietosuojakäytäntöömme tästä.