Vuonna 2017 lähetettävien jäsenkorttiemme polttoainekumppani on Teboil (kortin takapuolella Teboil-logo). Alennus on koodattuna jäsenkortin magneettijuovaan. Mikäli haluat itsellesi Teboil-alennuksella olevan kortin ennen nykyisen jäsenkautesi päättymistä, tilaa kortti tästä veloituksetta käyttöösi. (Vuonna 2016 lähetetyssä kortissa oleva St1/Shell -alennus on voimassa jäsenkautesi loppuun saakka ja kortissa silloin St1/Shell -logo)

Autoliiton jäsenkortilla saa Teboililta polttoaineista alennusta 2,1snt/litra kun maksetaan Visalla tai Mastercardilla debit tai credit tai käteisellä rahalla. (Teboilin omat maksuaikakortit eivät tällöin käy, eikä myöskään American Express tai Diners -luottokortit.)

Autoliiton jäsenkortilla saa alennusta myös:

• Voiteluaineet -10 % (alle 10 litran astiat)
  • Autokemikaalit -5 %
  • Pesut -5 %
  • Nestekaasu -5 % (täyttö)

Edut ovat käytössäsi kaikilla Teboil-huoltamoilla ja -automaattiasemilla lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia.

Kun hankit Teboil Maksuaikakortin, saat seuraavat Autoliiton erityisalennukset:

• bensiinistä 2,6 snt/litra
  • dieselistä 2,6 snt/litra

JÄSENHANKINTAPALKINNOKSI POLTTOAINELAHJAKORTTI
Lisätietoa Teboilin polttoainelahjakorteista "Jäsen hankkii jäsenen"-ohjelmassa sekä niihin liittyvät poikkeushuoltoasemat löydät täältä.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi