Etukohteet ovat majoitus- tai ravintola-alan yrittäjiä, autonvuokraajia, huoltamoita, korjaamoita, kauppoja, museoita, huvipuistoja, festivaalijärjestäjiä, laivayhtiöitä jne. Alennusohjelmassa mukana olevat tunnetut, kansainväliset ketjut ja heidän jäsenetunsa löydät täältä. Yksittäisiä etua antavia yrittäjiä löydät eri jäsenetukategorioista.

Alennuspaikat tunnistaa Euroopassa Show your Card!-, ja Yhdysvalloissa Discounts & Rewards tai Show your Card & Save -tarroista. Autoliiton jäsenkortti on esitettävä heti saavuttaessa alennusta antavaan paikkaan. Jotkut kohteet vaativat etukäteen, esim. verkon kautta tai puhelimitse, tehdyn varauksen. Katso tarkemmat ohjeet aina kunkin jäsenedun kohdalta.

Kaikkiin Euroopan kohteisiin voit tutustua verkossa englanninkielisillä ARC Europen internetsivuilla. Hakukoneesta voit etsiä kaupungilla tai postinumerolla sekä Category-otsikon alta haluamiasi palveluita esim. majoitus / liikenne / matkailu ja vapaa-aika / ravintolat. Kun valitset haluamasi ja klikkaat "Find", saat esiin listan eri eduntarjoajista. Klikkaamalla edun kuvaa saat lisätietoa yksityiskohtaisista alennustiedoista ja yhteystiedoista varauksia varten sekä kartan, jossa näkyy missä eduntarjoaja sijaitsee.