Ranuan Eläinpuisto | Autoliitto

Ruska ja revontulet Ranualla!

Majoitustarjous
Lomakylä Gulo Guloon ja Arctic Fox Igluihin majoittuvat Autoliiton jäsenet pääsevät maksutta Ranuan Eläinpuistoon. Tarjous on voimassa 1.9.–31.10.2020 vain Ranuan verkkokaupasta tehtyihin varauksiin. Majoittujille liput ovat voimassa koko majoituksen ajan.

Kirjaudu sivuille jäsentunnuksillasi ja katso sivun alalaidasta kuinka saat edun käyttöösi.

Majoituksen syystarjoushinnat Arctic Fox IgloosillaArctic Fox Igluus -logo.

• Kahden hengen Igloo/Twin Igloo 189 €/yö
  • Perhe Igloo/Lakeside Igloo 269 €/yö

1-4 hengelle (kahden hengen parivuode ja lisävuoteet 4-14 vuotiaille lapsille). Alle 4-vuotiaat majoittuvat veloituksetta. Halutessanne voitte pyytää vastaanotosta alle 4-vuotiaalle oman matkavuoteen vastaanotosta varauksen jälkeen. Hinnat ovat voimassa 30.11.2020 asti.

Majoituksen syyshinnat Lomakylä Gulo Gulossa
Huoneistoja 4-6 hengelle. Kaikissa huoneistoissa on oma keittiö, oleskelutila, kaksi makuuhuonetta, pesuhuone, kaksi WC:tä ja sauna. Huoneisto on kaksikerroksinen.

• 4 hengen huoneisto 225 €Lomakylä Gulo Gulon logo.
  • 5 hengen huoneisto 270 €
  • 6 hengen huoneisto 315 €

Ranuan Seudun Matkailu Oy on perustettu vuonna 1981 ja Ranuan eläinpuisto on avattu 1983. Yrityksen toiminta-ajatuksena on tarjota lähiseudun asukkaille ja matkailijoille mahdollisuus pohjoisten ja arktisten eläinten näkemiseen mahdollisimman luonnonmukaisessa ympäristössä läpi vuoden. Ranuan eläinpuistossa on noin 50 eri villieläinlajia sekä kesäaikana lisäksi kotieläinpuisto. Yritys on Lapin johtava perhematkailukohde, jossa vierailee vuosittain yli 130 000 maksavaa asiakasta.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi