Linnanmäen Huvipuisto | Autoliitto

Autoliitto tarjoaa jäsenilleen tänäkin kesänä Linnanmäen huvipuistorannekkeet erikoishintaan 36 €/kpl!

Linnanmäki-ranneke soveltuu kaiken pituisille ja ikäisille huvittelijoille. Rannekkeella pääsee huvipuistolaitteisiin pituus- ja turvarajoituksia noudattaen. Ranneke on voimassa yhden päivän kesäkaudella 2020 ja aktivoituu käyttöön ensimmäisen laitekäynnin yhteydessä. Ranneke on henkilökohtainen ja vain ehjä, ranteeseen kiinnitetty ranneke kelpaa pääsylipuksi laitteisiin. Käyttämättä jääneitä rannekkeita ei lunasteta takaisin.

Rannekkeita voi ostaa AL-kaupasta (toimitus postitse) tai aukioloaikojen puitteissa Autoliiton Helsingin toimipisteestä osoitteessa Hämeentie 105 A, 00550 Helsinki (kts. toimiston aukioloajat täältä).

AL-kaupan kautta tehty lipputilaus kannattaa tehdä ajoissa, jotta rannekkeet ehtivät postissa perille ennen suunniteltua huvipuistoretkeä. Tilauksen toimitusaika on noin 7 arkipäivää. Autoliitto tai Suomen posti eivät vastaa tavallisina kirjeinä postitettujen kirjeiden perillemenosta.

Huom! Rannekkeita max 6 kpl / jäsen. Saatavilla rajoitettu erä. (Hinta Linnanmäeltä ostettaessa 42 €. Lisätietoa Linnanmäen aukioloajoista, laitteista ja tapahtumista: www.linnanmaki.fi)

Kirjaudu sivuille jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta lisäohjeet jäsenhintaisen rannekkeen lunastamiseen AL-kaupasta.

Linnanmäen ohjeet ennakkoon ostetuille rannekkeille:

Ennakkoon ostetuilla rannekkeilla voi varata veloituksetta ennakkoon sisäänpääsyn valitsemalleen päivälle. Paikkoja voi varata niin monta kuin teillä on rannekkeita. Koodit kysytään varattaessa. Jos haluaa varmistaa sisäänpääsyn myös seuralaisille, joilla ei ole ranneketta ostettuna etukäteen, heille voi ostaa Linnanmäen verkkosivuilta Päivän Hupirannekkeen 42 € tai Päivän Hupilipun 9 € samalle päivälle.

Jos haluaa varmistaa sisäänpääsyn puistoon, tulisi varata paikka jo ostetuille rannekkeille/ostaa lisätuotteita Linnanmäen verkkokaupasta vähintään edellisenä päivänä klo 24.00 mennessä. Kun olette varanneet paikkanne, niin teidät on laskettu puiston maksimikapasiteettiin mukaan, eli pääsette sisälle vaikka puiston portit olisivat jo suljettuna. Tällöin pääportilla löytyy oma jono, josta pääsette sisälle Päivän puistolipun varausvahvistusta sekä ranneketta/hupilippua näyttämällä.

Lisätietoa muuten koronan vaikutuksista puistossa löytyy Linnanmäen verkkosivuilta.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi