Finikor | Autoliitto

Kaikista Finikorin ruostesuojauksista 40 euroa alennusta, sekä suuren suosion saaneesta keraamisesta Brilliant Plus+ -kestopinnoitteista 25 euroa alennusta. Alennukset koskevat normaalihintaisia käsittelyitä.

Valitse autollesi paras suojausvaihtoehto ja löydä lähin Finikor-liikkeesi täältä. Tutustu myös keraamiseen kestopinnoitteeseen tarkemmin täältä.

Finikor on Suomen suurin ruosteenestoalan ketju. Alamme markkinajohtajana olemme pysyneet ainoana autojen ruosteenestoon erikoistuneena liikeketjuna. Finikorin palveluihin kuuluvat niin autojen ruostesuojaukset, kestopinnoitukset kuin äänieristyksetkin.  Ketjullamme on käytössä SFS-standardin hyväksymät Finikor-ruosteenestoaineet, patentoidut erikoissuuttimet sekä digitaalitekniikalla tehdyt ruosteenesto-ohjeistot kaikista yleisimmistä automalleista. Valtakunnallinen ketju mahdollistaa laadukkaiden Finikor-palveluiden saannin Helsingistä Lappiin kymmenien vuosikymmenien kokemuksella.

Ammattitaitoiset Finikor-liikkeemme ovat Finikorin keskusliikkeen Suomen Ruosteenestoliikkeiden Osuuskunnan omistajia.

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta kuinka saat edun käyttöösi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi