Finikor herokuva

Brilliant Plus+ -kestopinnoitteista 25 euroa alennusta

Alennusta ruostesuojauksista ja kestopinnoitteista

12.9.2023

Finikor tarjoaa Autoliiton jäsenille tuntuvia alennuksia ruostesuojauksista sekä kestopinnoitteista.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• Kaikista Finikorin ruostesuojauksista 40 euroa alennusta
  • Suuren suosion saaneista keraamisista Brilliant Plus+ -kestopinnoitteista 25 euroa alennusta.

Alennukset koskevat normaalihintaisia käsittelyitä.

Edun saa käyttöön voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä.

Valitse autollesi paras suojausvaihtoehto ja löydä lähin Finikor-liikkeesi täältä. Tutustu myös keraamiseen kestopinnoitteeseen tarkemmin täältä.

Finikor on Suomen suurin ruosteenestoalan ketju. Alamme markkinajohtajana olemme pysyneet ainoana autojen ruosteenestoon erikoistuneena liikeketjuna. Finikorin palveluihin kuuluvat niin autojen ruostesuojaukset, kestopinnoitukset kuin äänieristyksetkin.  Ketjullamme on käytössä SFS-standardin hyväksymät Finikor-ruosteenestoaineet, patentoidut erikoissuuttimet sekä digitaalitekniikalla tehdyt ruosteenesto-ohjeistot kaikista yleisimmistä automalleista. Valtakunnallinen ketju mahdollistaa laadukkaiden Finikor-palveluiden saannin Helsingistä Lappiin kymmenien vuosikymmenien kokemuksella.

Ammattitaitoiset Finikor-liikkeemme ovat Finikorin keskusliikkeen Suomen Ruosteenestoliikkeiden Osuuskunnan omistajia.