​F1-jäsenetuja FIA:lta | Autoliitto

Kansainvälinen autoliitto FIA tarjoaa Autoliiton jäsenille kaksi F1-tarjousta:

1. F1 TV Access -paketti vuodeksi 15 % alennuksella. Pakettiin kuuluu mm. F1-kilpailuiden reaaliaikainen tulosseuranta, reaaliaikaiset telemetriatiedot, parhaat tiimiradioklipit, kuljettajien liveseuranta kartalla sekä rengastiedot. F1 TV Access toimii niin selaimessa kuin F1 TV -sovelluksessa. Paketti sopii intohimoiselle F1-fanille TV-lähetyksen tueksi tuomaan lisää reaaliaikaista informaatiota. F1 TV Access -paketin avulla pysyy myös hyvin perillä kisan tapahtumista, vaikka ei kisaa TV:stä seuraisikaan. Paketti avaa pääsyn myös aiheeseen liittyviin dokumentteihin ja yli 650 F1-kisan videoarkistoon.

Paketin jäsenhinta om 22,94 € vuodessa tai 2,54 € kuukaudessa (norm. 26,99 € tai 2,99 €). Tarjous on voimassa 31.7.2019 mennessä tehtäviin tilauksiin.

2. Lähde todellisen F1-fanin unelmareissulle heinäkuun puolivälissä Iso-Britannian osakilpailuun Silverstoneen. Alennettuun jäsenhintaan kuuluu ylellinen, täyden palvelun Champions Club -paketti, joka sisältää mm. kahden päivän liput kilpailuun, klubin tarjoamat ruuat juomineen koko viikonlopun ajan, opastetun varikkokierroksen ja pääsyn katsomaan vuoden 2009 F1-maailmanmestarin, Jenson Buttonin, esiintymistä.

Jäsenet saavat paketista 10 % alennusta, jäsenhinta on 2001,86 €. Pakettiin voi halutessaan lisätä kätevästi myös neljän yön hotellimajoituksen Hilton Northamptonissa (2hh) lisämaksusta.

Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi, niin näet sivun alalaidasta miten saat edut käyttöösi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi