Burmesterhaus, Saksan Berchtesgadenissa | Autoliitto

Viihtyisä Burmesterhaus sijaitsee keskellä parhainta saksalaista Alppimaisemaa Berchtesgadenissa, josta on helppo tehdä retkiä lähiympäristöön, mm. historialliseen Kotkanpesään (Kehlsteinhaus) sekä upealle Königsseen vuoristojärvelle. Itävallan puolella sijaitseva Mozartin synnyinkaupunki Salzburg sijaitsee reilun puolen tunnin ajomatkan päässä Berchtesgadenista.

Kävelymatkan päässä Burmesterhausin loma-asunnoinoilta löytyy lukuisia ravintoloita, biergarteneita, wellness-kylpylöitä ja hoitoloita.

Burmesterhausista voit varata lomallesi erityyppisiä lomahuoneistoja yläkerran moderneista pienistä studioasunnoista aina kahteen tilavaan 85m2:n kolmioon. Kaikki asunnot on varustettu uusilla keittiöillä, kylpyhuoneilla sekä laajakuvatelevisioilla. Talossa toimii langaton verkko. Huoneistojen lisäksi talo tarjoaa vieraille myös muita tiloja yhdessäoloon. Minimi vuorokausimäärä huoneistoissa on 3-4 yötä.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi