Autoliiton jäsenmatkat 2019 | Autoliitto
  • Autoliiton F1-jäsenmatkat. Formulamatkat tarjoavat huiman Grand Prix -viikonlopun kokemuksen lisäksi aina myös annoksen paikallista kulttuuria ja nähtävyyksiä, sekä kohteesta riippuen omatoimipäivän kohteeseen tutustumiseen.

• MotoGP-jäsenmatkat moottoripyöräilyn MM-sarjan, Moto GP:n kilpailuihin. MotoGP-viikonloppuna kisataan useammissa luokissa, mikä tarjoaa runsaasti nähtävää. Itse kisasunnuntaina ajetaan lämmittelyajojen lisäksi kolme kiihkeää kisalähtöä, kun ensin starttaa Moto3-, sitten Moto2- ja kirsikkana kakun päälle MotoGP-sarja.

• Automuseomatka Saksaan jäsenille. Eurooppalaiset automuseot kätkevät sisäänsä uskomattomia harvinaisuuksia, unelmien autoja ja monenlaisia kummallisuuksia vuosien varrelta, joita harva on päässyt koskaan näkemään. Hyvän oppaan avulla näistä kohteista saa vielä enemmän irti kuin yksin tutustuessa, sillä valtavan tarjonnan takia vierailija pakahtuu automallien runsauteen, ja jotain olennaista ja kiinnostavaa jää helposti näkemättä.

Koe aito Formula Grand Prix -tunnelma Autoliiton jäsenille räätälöidyillä F1-matkoilla

Varaa nyt paikkasi ja lähde mukaan elämykselliselle formulamatkalle kannustamaan niin Valtteria kuin Kimiä, jotka molemmat varmasti ovat mukana jokaisen kisaviikonlopun huimissa voittotaisteluissa.

Jäsenmatkan hintaan kuuluu aina:

• lennot veroineen ja istumapaikkamaksuineen
  • tasokkaat hotellit
  • kuljetukset kohteessa
  • aterioita matkaohjelman mukaisesti
  • hyvät katsomopaikat
  • opastettuja retkiä valituissa kohteissa
  • suomenkielisen oppaan palvelut
  • aikaa omatoimiseen tutustumiseen paikan päällä

Autoliiton F1-jäsenmatkaohjelma vuonna 2019 on:

Klikkaamalla kohdetta pääset tutustumaan kunkin matkan aikatauluihin sekä matkaohjelmaan. Ryhmien maksimikoko on rajattu 30 henkilöön. F1-jäsenmatkalle haluavien kannattaakin toimia ripeästi, sillä ryhmät täyttyvät vauhdilla.

F1GP jäsenmatka Espanja Barcelona 9.-13.5.2019 1495 €/hlö täynnä
F1GP jäsenmatka Unkari Budapest 1.-5.8.2019 1595 €/hlö
F1GP jäsenmatka Abu Dhabi 26.11.-3.12.2019 2250 €/hlö

Koe MotoGP:n jännittävät hetket paikan päällä

Moottoripyöräilyn kuninkuusluokan lähdöt ovat poikkeuksetta erittäin sähköisiä, ja tapahtumia riittää maaliviivalle saakka. Ei ole poikkeuksellista, että vielä viimeisellä kierroksella kärkikuskien sijoitus vaihtuu useaan otteeseen. Tästä syystä MotoGP on maailmalla yksi seuratuimmista moottoriurheilusarjoista.

Jäsenmatkan hintaan kuuluu aina:

• lennot veroineen ja istumapaikkamaksuineen
  • tasokkaat hotellit
  • kuljetukset kohteessa
  • aterioita matkaohjelman mukaisesti
  • hyvät katsomopaikat
  • opastettuja retkiä valituissa kohteissa
  • suomenkielisen oppaan palvelut
  • aikaa omatoimiseen tutustumiseen paikan päällä

Autoliiton MotoGP-jäsenmatkaohjelma vuonna 2019 on seuraava:

Klikkaamalla kohdetta pääset tutustumaan kunkin matkan aikatauluihin sekä matkaohjelmaan. Ryhmien maksimikoko on rajattu 30 henkilöön. Jäsenmatkalle haluavien kannattaakin toimia ripeästi, sillä ryhmät täyttyvät vauhdilla.

MotoGP jäsenmatka Itävalta 8.-12.8.2019 1165 €/hlö

Koe historian havinaa ja näe harvinaisuuksia

Syksyllä on vuorossa jäsenmatka automuseoihin Saksaan. Automuseot kätkevät sisäänsä uskomattomia harvinaisuuksia, unelmien autoja ja monenlaisia kummallisuuksia vuosien varrelta, joita harva on päässyt koskaan näkemään. Hyvän oppaan avulla näistä kohteista saa vielä enemmän irti kuin yksin tutustuessa, sillä valtavan tarjonnan takia vierailija pakahtuu automallien runsauteen, ja jotain olennaista ja kiinnostavaa jää helposti näkemättä.

Saksan automuseomatka 5.9.-9.9.2019 1245 €/hlö

Tässä on myös oivallinen lahjaidea!

Toimi nopeasti. Paikkoja on rajoitetusti!

Varaukset:

Täältä tai

autoliitto(at)autoliitto.fi tai

Autoliitto puh. 09 7258 4400/matkailu

Autoliiton Jäsenmatkojen vastuullisena matkanjärjestäjänä toimii Suomen Matka-Agentit Oy, mikä takaa sinulle vahvan kuluttajasuojan.