Autoliiton jäsenmatkat | Autoliitto

30.4.2020 - Tilannekatsaus jäsenmatkoihin

Vallitsevan koronaviruspandemian vuoksi olemme joutuneet peruuttamaan touko- ja kesäkuun matkoja. Toistaiseksi heinäkuusta eteenpäin olevat matkat toteutetaan normaalisti. Seuraamme tilannetta ja olemme yhteydessä suoraan jäseniimme, mikäli lisää matkoja joudutaan perumaan.

• Autoliiton F1-jäsenmatkat. Formulamatkat tarjoavat huiman Grand Prix -viikonlopun kokemuksen lisäksi aina myös annoksen paikallista kulttuuria ja nähtävyyksiä, sekä kohteesta riippuen omatoimipäivän kohteeseen tutustumiseen.

• MotoGP-jäsenmatkat moottoripyöräilyn MM-sarjan, Moto GP:n kilpailuihin. MotoGP-viikonloppuna kisataan useammissa luokissa, mikä tarjoaa runsaasti nähtävää. Itse kisasunnuntaina ajetaan lämmittelyajojen lisäksi kolme kiihkeää kisalähtöä, kun ensin starttaa Moto3-, sitten Moto2- ja kirsikkana kakun päälle MotoGP-sarja.
  • Pitkä loma Aurinkorannikolla. Aurinkorannikon Torremolinos upeine rantoineen ja rantakatuineen on viihtyisä lomakohde ja koko Andalusian rannikkoalueen, vuoriston ja maaseudun nähtävyydet houkuttelevat erilaisille retkille.

F1-matkat

Koe aito Formula Grand Prix -tunnelma Autoliiton jäsenille räätälöidyillä F1-matkoilla

Varaa nyt paikkasi ja lähde mukaan elämykselliselle formulamatkalle kannustamaan niin Valtteria kuin Kimiä, jotka molemmat varmasti ovat mukana jokaisen kisaviikonlopun huimissa voittotaisteluissa.

Jäsenmatkan hintaan kuuluu aina:

• lennot veroineen ja istumapaikkamaksuineen
  • tasokkaat hotellit
  • kuljetukset kohteessa
  • aterioita matkaohjelman mukaisesti
  • hyvät katsomopaikat
  • opastettuja retkiä valituissa kohteissa
  • suomenkielisen oppaan palvelut
  • aikaa omatoimiseen tutustumiseen paikan päällä

Autoliiton F1-jäsenmatkat:

Klikkaamalla kohdetta pääset tutustumaan kunkin matkan aikatauluihin sekä matkaohjelmaan. Ryhmien maksimikoko on rajattu 30 henkilöön. F1-jäsenmatkalle haluavien kannattaakin toimia ripeästi, sillä ryhmät täyttyvät vauhdilla.

F1 jäsenmatka Unkari 30.7.-3.8.2020 1595 €/hlö
F1 jäsenmatka Arabiemiirikunnat 23.-30.11.2020 2290€/hlö

MotoGP

Elä MotoGP:n jännittävät hetket paikan päällä

Moottoripyöräilyn kuninkuusluokan lähdöt ovat poikkeuksetta erittäin sähköisiä, ja tapahtumia riittää maaliviivalle saakka. Ei ole poikkeuksellista, että vielä viimeisellä kierroksella kärkikuskien sijoitus vaihtuu useaan otteeseen. Tästä syystä MotoGP on maailmalla yksi seuratuimmista moottoriurheilusarjoista.

Jäsenmatkan hintaan kuuluu aina:

• lennot veroineen ja istumapaikkamaksuineen
  • tasokkaat hotellit
  • kuljetukset kohteessa
  • aterioita matkaohjelman mukaisesti
  • hyvät katsomopaikat
  • opastettuja retkiä valituissa kohteissa
  • suomenkielisen oppaan palvelut
  • aikaa omatoimiseen tutustumiseen paikan päällä

Autoliiton MotoGP-jäsenmatkaohjelma vuonna 2020 on seuraava:

Klikkaamalla kohdetta pääset tutustumaan kunkin matkan aikatauluihin sekä matkaohjelmaan. Ryhmien maksimikoko on rajattu 30 henkilöön. Jäsenmatkalle haluavien kannattaakin toimia ripeästi, sillä ryhmät täyttyvät vauhdilla.

MotoGp jäsenmatka Tsekki 6.-10.8.2020 1270€ /hlö
MotoGp jäsenmatka Itävalta 13.-17.8.2020 1220 €/hlö

Pikä loma Espanjassa

Koe Aurinkoinen Andalusia

Aurinkorannikolla nautit lomastasi kaikin aistein, päivälämpötilat talvellakin ovat miellyttäviä.  Andalusia on värikkäiden elämysten cocktail, josta tekee täydellisen elämyksen ihana ilmasto, maukas ruoka, hyvät viinit, uskomattomat nähtävyydet ja kulttuuri.

Jäsenmatkan hintaan kuuluu:

•  Finnairin reittilennot Malagaan veroineen
  •  lentokenttäkuljetukset kohteessa
  •  majoitus Amarqua**** hotellissa, huoneissa sivuttainen merinäköala
  •  puolihoito eli aamiainen ja illallinen sisältäen myös veden ja lasin viiniä
  •  tervetuloinfo ja suomenkielisen oppaan hotellipäivystykset 2 x viikossa sekä puhelinpäivystys x 3 viikossa
  •  ostosretki Gibraltarille ja retki Antqueraan
  •  matkatavarat lennolla 1 x 23kg laukku per henkilö sekä käsimatkatavara 1x 8 kg/hlö
  • istumapaikkavaraukset lennoilla etukäteen
Pitkä loma Aurinkorannikolla Espanjassa 7.-28.11.2020 1870 €/hlö, huone sivuttaisella merinäköalalla

Tässä on myös oivallinen lahjaidea!

Toimi nopeasti. Paikkoja on rajoitetusti!

Varaukset:

Täältä tai

autoliitto(at)autoliitto.fi tai

Autoliitto puh. 09 7258 4400/matkailu

Autoliiton jäsenmatkojen vastuullisena matkanjärjestäjänä toimii Suomen Matka-Agentit Oy, mikä takaa sinulle vahvan kuluttajasuojan.