Autoklinikka-Yhtiöt Oy | Autoliitto

Autoliiton jäsenet saavat Autoklinikalla suoritetusta peltikorjauksesta 50 euron polttoainelahjakortin Neste-asemille. Kyseinen etu myönnetään vakuutuksen omavastuuosuuden ylittävistä korjauksista. (Korjauslaskun maksajana vakuutusyhtiö). Lisäbonuksena vauriokorjattu auto on valmistuessaan pesty käsin päältä sekä siistitty kevyesti myös sisältä.

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta miten saat edun käyttöösi.

Polttoainelahjakortti postitetaan korjauksen jälkeen kotiosoitteeseen.

Etua ei voi yhdistää mahdollisiin muihin Autoklinikan kampanjoihin.

Autoklinikka-yhtiöt on Suomen johtava, parhaan palvelun vauriokorjaamoketju ja kaikkien vakuutusyhtiöiden hyväksymä kumppani. Vuosittain korjaamme yli 30 000 kolhittua tai kolaroitua autoa.

Valtakunnallinen palveluverkostomme kattaa yli 30 toimipistettä ympäri Suomen. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa palvelua auton merkistä ja iästä riippumatta. Osaavat ammattilaisemme huolehtivat, että autosi korjataan valmistajan ohjeiden mukaan ja takuu säilyy aina.

Autoklinikalla hoidat ammattitaidolla vauriokorjaukset, maalaukset, tuulilasin korjaukset ja vaihdot. Autoklinikalle voit tulla vahinkotarkastukseen aina ilman ajanvarausta. Ota yhteyttä 24h palvelunumeroomme 020 7737 437 tai katso lähin vauriokorjaamosi www.autoklinikka.fi

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi