Allergia- ja sisäilma-apu / Hajunpoisto | Autoliitto

Otsonointi on tehokas ja turvallinen tapa poistaa epätoivottuja hajuja ja allergianaiheuttajia, kuten tupakan, eläinten, homeen, viemärin ja kalman hajua sekä ummehtuneisuutta. Otsonointi poistaa epämiellyttävät hajut esimerkiksi asunnoista, autoista, asuntovaunuista sekä veneistä. Otsoni ei sisällä mitään muita aineita kuin happea, eikä otsonikäsittelystä jää mitään kemikaalijäämiä.

Otsonointi tehdään kertakäsittelynä, jonka vuoksi otsonaattorin vuokraus on usein edullisin vaihtoehto. Allergia- ja Sisäilma-apu myy ja vuokraa Airmaster otsonaattoreita.

Airmaster BL 100 otsonointilaite sopii esimerkiksi auton, asuntovaunun, veneen tai komeron otsonointiin.

Airmaster BL 500 soveltuu hajunpoistoon esimerkiksi yksiöissä ja pienissä kaksioissa. Myös isompiin huoneistoihin, jos ne voidaan käsitellä useassa osassa, tai useampi otsonaattori kerralla.

Tilauksen voi tehdä myymälässä (Sturenkatu 43, Helsinki), verkkokaupassa, sähköpostitse tai puhelimitse. Muistakaa ilmoittaa jäsennumeronne.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi