mitä tiepalvelu maksaa, tiepalvelun hinta, tiepalvelu, hinta

Tiepalveluapu on maksullista, mutta edullista. Sovi hinnasta ja maksutavasta puhelimessa ennen palvelun tilaamista.

Yleinen tiepalvelu

Tiepalvelumiehen partiajon yhteydessä antama pika-apu ja liikenneturvallisuuteen tai liikenneonnettomuuksiin liittyvä auttaminen ovat yleensä maksuttomia. Tilattu tiepalveluapu sen sijaan on maksullista ja sen hinnasta ja maksutavasta on syytä sopia tiepalvelumiehen kanssa puhelimessa, ennen palvelun tilaamista.

Avustuksen tyypillinen hinta lähialueella on 30 - 60 euron suuruusluokkaa. Varaosat, tarvikkeet ja toimitetut polttoaineet veloitetaan luonnollisesti erikseen.

Ammattitiepalvelu

Yhteistyökumppanit ja ammattitiepalvelu toimivat yrityspohjalta, jolloin niiden hinnoittelu poikkeaa yleisen tiepalvelun tiepalvelumiehen taksoista. Kustannuksista ja maksutavasta on tässäkin tapauksessa syytä sopia ennakolta, ennen palvelun tilaamista.

Autoliiton jäsenet ovat palvelussa etusijalla.

Autoliiton voimassa oleva Plus-jäsenyys takaa tieltä pelastamisen ja matkan jatkumisen veloituksetta sopimusehtojen mukaisesti.