Talviajo, liukas, liukkaalla ajo, liukkaan kelin koulutus, talviajokoulutus, talviajokurssi

Liukkaan kelin armottomuuden ja ihmisen toimintakyvyn rajallisuuden kokeminen turvallisessa rataympäristössä on hyödyllistä niin aloitteleville kuin kokeneillekin kuljettajille.

Autoliiton talviajokurssit Hyvinkäällä

Autoliiton suositut talviajokurssit käynnistyvät jälleen tammikuussa. Talviajokurssin pääkouluttajana on Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen. Kurssipaikkana on Hyvinkään lentokenttä, jonka turva-alueet mahdollistavat myös todellisten maantienopeuksien käytön tietyissä harjoitteissa. Kurssille osallistutaan omalla autolla, jolloin saa realistisen kuvan juuri sen käyttäytymisestä.

Samansisältöisiä kursseja järjestetään neljä:

• Kurssi 1: Sunnuntaina 28.1.2018 klo 08:00–12:00
  • Kurssi 2: Sunnuntaina 28.1.2018 klo 13:00–17:00
  • Kurssi 3: Sunnuntaina 11.2.2018 klo 08:00–12:00
  • Kurssi 4: Sunnuntaina 11.2.2018 klo 13:00–17:00 Osallistujamäärä täynnä

Valitse kurssipäivistä Sinulle sopivin ja osta paikkasi kurssille AL-kaupasta. (Talviajokurssia ei voi maksaa postiennakolla.) Jokaiselle kurssille otetaan 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Huom. ilmoittautuminen on sitova. Maksamalla osallistumismaksun verkkokaupassa, hyväksyt ehdot.

Kurssin hinta on Autoliiton jäsenille 120 € (muille 150 €).

Ajoharjoitteluun osallistutaan omalla autolla. Harjoittelu tapahtuu omalla vastuulla eli Autoliitto tai kouluttajat eivät vastaa mahdollisista vahingoista. Radalle kannattaa tulla puhtaalla autolla, sillä kuraista maalipintaa keilat naarmuttavat herkemmin. Myös vakuutusten voimassaolo on syytä varmistaa omasta vakuutusyhtiöstä ennen koulutukseen tuloa.

AL-palvelut Oy:llä on oikeus perua koulutus, mikäli sääolosuhteet tai joku muu asia sitä edellyttää. Tällöin maksetut kurssimaksut palautetaan ilmoittautuneille.

Tarkista tilausvaiheessa, että osoitetiedoissasi sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat oikein. Osallistujille lähetetään sähköpostilla lisätietoja kurssista tammikuun 2018 alkupuolella.

Koulutukset yrityksille

Autoliitto järjestää talviajo- sekä ennakoivan ajamisen koulutusta myös yrityksille. Räätälöimme kurssin yrityksenne tarpeiden mukaan. Tiedustelut sähköpostitse tai puhelimitse Teppo Vesalaiselta, teppo.vesalainen@autoliitto.fi tai puh. 044-5859313.

Tervetuloa kurssille!