Talviajo, liukas, liukkaalla ajo, liukkaan kelin koulutus, talviajokoulutus, talviajokurssi

Liukkaan kelin armottomuuden ja ihmisen toimintakyvyn rajallisuuden kokeminen turvallisessa rataympäristössä on hyödyllistä niin aloitteleville kuin kokeneillekin kuljettajille.

Autoliiton talviajokurssit Hyvinkäällä

Autoliitto järjestää suosittuja talviajokursseja vuosittain tammi-helmikuussa. Talviajokurssin pääkouluttajana on Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen. Kurssipaikkana on käytetty Hyvinkään lentokenttää, jonka turva-alueet mahdollistavat myös todellisten maantienopeuksien käytön tietyissä harjoitteissa. Kurssille osallistutaan omalla autolla, jolloin saa realistisen kuvan juuri sen käyttäytymisestä.

Mahdolliset ensi talven koulutukset tulevat myyntiin loka-marraskuussa 2018. Markkinoimme kursseja Autoliiton nettisivulla, FB:ssa, Moottori-lehdessä ja uutiskirjeissä.

Koulutukset yrityksille

Autoliitto järjestää talviajo- sekä ennakoivan ajamisen koulutusta myös yrityksille. Räätälöimme kurssin yrityksenne tarpeiden mukaan. Tiedustelut sähköpostitse tai puhelimitse Teppo Vesalaiselta, teppo.vesalainen@autoliitto.fi tai puh. 044-5859313.