Talviajo, liukas, liukkaalla ajo, liukkaan kelin koulutus, talviajokoulutus, talviajokurssi

Autoliiton suositut talviajokurssit käynnistyvät jälleen tammikuussa. Liukkaan kelin armottomuuden ja ihmisen toimintakyvyn rajallisuuden kokeminen turvallisessa rataympäristössä on hyödyllistä niin aloitteleville kuin kokeneillekin kuljettajille.

Talviajokoulutukset yksityishenkilöille

Talviajokurssin pääkouluttajana on Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen. Kurssipaikkana on Hyvinkään lentokenttä, jonka turva-alueet mahdollistavat myös todellisten maantienopeuksien käytön tietyissä harjoitteissa. Kurssille osallistutaan omalla autolla, jolloin saa realistisen kuvan juuri sen käyttäytymisestä.

Samansisältöisiä kursseja järjestetään neljä:

Kurssi 1:  Lauantaina 28.1.2017 klo 08:00-12:00 (Tämä kurssi on jo täynnä!)
Kurssi 2:  Lauantaina 28.1.2017 klo 13:00–17:00 (Tämä kurssi on jo täynnä!)
Kurssi 3:  Lauantaina 4.2.2017 klo 08:00–12:00 (Tämä kurssi on jo täynnä!)
Kurssi 4:  Lauantaina 4.2.2017 klo 13:00–17:00 (Tämä kurssi on jo täynnä!)

Kaikki kurssimme ovat jo täynnä. Mahdollisia peruutuspaikkoja voi tiedustella osoitteesta: teppo.vesalainen@autoliitto.fi

Kurssin hinta on Autoliiton jäsenille 120 € (muille 150 €). Ilmoittautuneille lähetetään lasku tammikuun alussa. Mikäli laskua ei makseta eräpäivään mennessä, ilmoittautuminen raukeaa.

Peruuttaminen onnistuu veloituksetta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Muissa tapauksissa kurssimaksu veloitetaan normaalisti.

AL-palvelut Oy pidättää itsellään oikeuden koulutuksen peruuttamiseen. Tällöin etukäteen maksetut kurssimaksut palautetaan ilmoittautuneille.

Koulutukset yrityksille

Autoliitto järjestää talviajo- sekä ennakoivan ajamisen koulutusta myös yrityksille. Räätälöimme kurssin yrityksenne tarpeiden mukaan. Tiedustelut sähköpostitse tai puhelimitse Teppo Vesalaiselta, teppo.vesalainen@autoliitto.fi tai puh. 044-5859313.

Tervetuloa kurssille!