Autoliiton F1-jäsenmatka Belgia 27.8-.31.8.2020 | Autoliitto

Autoliiton F1-jäsenmatka Belgia 27.8-.31.8.2020

Annan Formulahuuman viedä mukanaan.

Spa-Francorchampsin F1-rata sijaitsee Belgiassa lähellä Saksan rajaa. Vuoristossa sijaitseva rata on tunnettu vaihtelevista sääoloista ja mutkista, jotka vaativat kuljettajilta täydellistä keskittymistä. Formularyhmä majoittuu mukavasti 3-tähden hotellissa Brysselin keskustassa.

Bryssel on Euroopan Unionin pääkaupunki, joka elää kiivastempoista nykypäiväänsä hallinnon ja talouden keskipisteenä. Brysselin mielenkiintoisiin nähtävyyksiin kannattaa myös varata aikaa: Autoworld -museosta  löytyy 450 veteraaniautoa, Musee d´Art Moderne esittelee mittavan kokoelman belgialaista modernia taidetta. Sarjakuvamuseo sijaitsee jugendin luojana pidetyn Hortan piirtämässä talossa. Belgialaiseen olutperinteeseen kannattaa myös matkan aikana tutustua.

MATKAN AJANKOHTA JA HINTA: 27.8-.31.8.2020 to-ma 4 vrk, 1570 €/hlö

Hintaan sisältyy:

• Finnairin reittilennot sisältäen verot ja istumapaikkavaraukset
  • matkatavara ruumaan 1 x 23 kg, käsimatkatavara 8 kg
  • lentokenttäkuljetukset kohteessa
  • 2,5 tunnin kiertoajelu Brysselissä saapumisen yhteydessä
  • 4 vrk majoitus Hotel Bedford*** hotellissa jaetussa kahden hengen huoneessa
  • kisakuljetukset lauantaina ja sunnuntaina Span radalle
  • hotelliaamiaiset, 1 lounas
  • suomenkielisen oppaan palvelut kuljetuksilla
  • viikonlopun kisalippu

Jäsen voi matkustaa yhden ei-jäsenen kanssa.

Lisämaksut

Lisämaksu yhden hengen huoneesta 200€. Yksinmatkustavan on varattava yhden hengen huone.

MATKAOHJELMA: (muutokset mahdollisia)

Lentoaikataulu: Finnair

Helsinki-Bryssel AY 154 klo 07.40-09.15
Bryssel-Helsinki AY 1542 klo 11.40-15.15

Torstai 27.8.

• Lento Helsingistä Finnairin reittilennolla Brysseliin.
  • Lentokentältä alkaa oppaan johdolla kiertoajelu, jonka aikana nähdään kaupungin tärkeimmät nähtävyydet kuten Euroopan parlamentti, Atomium, kiinalainen paviljonki, oikeuspalatsi ja Sablonin aukio. Kierroksen päätteeksi kävelykierroksella nähdään Grand Place ja Manneken Pis.
  • Lounas nautitaan keskustan ravintolassa ennen sisäänkirjautumista hotelliin.
  • Iltapäivällä omaa aikaa tutustua Brysseliin.

Perjantai 28.8.

• Aamiainen hotellissa
  • Omaa aikaa tutustua Brysselin nähtävyyksiin ja ostosmahdollisuuksiin.

Avenue Louisen alkupäässä sijaitsee tyylikkäät ja kalliit erikoisliikkeet, joista löytyy timantit, elegantit asut, käsilaukut sekä kengät. Ostosgallerioita on useita, näistä kaunein ja vanhin on St. Hubert. Suosittuja tuliaisia ovat kristalliesineet, kuuluisat Brysselin pitsit, mantelikeksit (macaron), hunajakakut (pain d´epices), juustot sekä tietenkin suklaatuotteet.

Lauantai 29.8.

• Aamiainen hotellissa.
  • Kuljetus Spa-Francorchampsin radalle aika-ajoja seuraamaan (144 km/n. 1h 50min).
  • Harjoitus 3 klo 11.00-12.00. Aika-ajot klo 15.00-16.00.
  • Paluukuljetus aika-ajojen jälkeen takaisin Brysseliin.

Sunnuntai 30.8.

• Aamiainen hotellissa.
  • Kuljetus Spa-Francorchampsin radalle (144 km/ n. 1t  40min).
  • Belgian Grand Prix osakilpailu klo 15.10. - 17.10.
  • Paluukuljetus osakilpailun jälkeen takaisin Brysseliin.

Maanantai 29.8.

• Aamiainen hotellissa, jonka jälkeen
  • kuljetus lentokentälle englantia puhuvan assistentin kanssa
  • paluulento takaisin Helsinkiin

HOTELLI

Bedford Brussels Hotel***

135-137 Rue du Midi B-1000 Brussels +32 2 507 00 00

Bedford Hotel on turistiluokan hotelli, joka sijaitsee Brysselin historiallisessa keskustassa vain 450 metrin päässä Grand-Placelta. Kuninkaallinen palatsi, useat museot ja ostoskadut ovat myös hyvin lähellä hotellia. Lähin metropysäkki Annesseens 200m, Gare du Midi/ Brussel Zuid -asema 1,2 km. Hotellissa 5 kerrosta ja 296 huonetta, joissa mukava sänky, parkettilattia, ilmastointi, pieni jääkaappi, LCD TV, radio, puhelin, tallelokero, kylpyamme, suihku ja hiustenkuivaaja. Lounge-pianobaari, ravintola, ballroom sekä 17 suurta ja moneksi muokattavaa kokoushuonetta.  Aamiainen tarjoillaan päivittäin 06:45 - 10:30 hotellin ravintolassa.

Belgian F1-rata: F1-rata: Circuit de Spa Francorchams
Sijainti: Rata sijaitsee Span kunnassa  Liégen provinssissa noin 145 km Brysselistä itään.
Radan pituus: 7.004 km
Kilpailu: 44 kierrosta ( ~ 308,176 km)
Rataennätys: 1.45,778 (Mark Webber, Red Bull, 2010)

TÄRKEÄÄ!

Tarkistathan, että laskussa/vahvistuksessa ovat oikeat tiedot: lähtöpäivä, kohde ja nimet oikein (samat kuin passissa).  Matkavaraukseen tulee merkitä se etunimi, joka on ensimmäisenä passissa ja koko sukunimi.

Passi & henkilökortti

Tarkistathan, että passisi on ehjä. Suomen kansalainen saa matkustaa käyttäen matkustusasiakirjana passin sijasta matkustusoikeudellista EU-henkilökorttia.

Ennakkomaksu on 500 €/hlö.
Loppulaskun eräpäivä on xxxxxxx

Minimimatkustajamäärä
Matka edellyttää vähintään 20 matkustajaa.

Rajoitukset
Matka ei sovellu liikuntarajoitteisille.

Matkaehdot
Autoliiton jäsenmatkalla noudatetaan Yleisiä Matkapakettiehtoja sekä vastuullisen matkanjärjestäjän Suomen Matka-Agenttien Erityisehtoja. www.matka-agentit.fi

Matkaliput

lähetämme noin kaksi viikkoa ennen lähtöä.

YLEISTÄ

Valuutta: euro
Kieli: flaami, ranska, englantia
Aikaero: Suomen aika -1 tuntia

Matkavakuutus
ei sisälly hintaan. Suosittelemme matkavakuutuksen ottamista peruutusturvaksi!

Rokotukset
Polio- ja jäykkäkouristus sekä kurkkumätärokotteet kannattaa pitää voimassa ja tarkistaa niiden voimassaolo. A- ja B-hepatiittirokotuksen hankkimista suositellaan yleisesti lähialueillekin. Tarkemmat tiedot omalta terveysasemaltasi.

Erikoisruokavalio
Muistathan ilmoittaa erikoisruokavaliot viimeistään 14 työpäivää ennen matkaa.  Mikäli erikoisruokavaliot ilmoitetaan myöhemmin/vasta matkalla, emme voi taata, että niiden järjestäminen onnistuu, tai se saattaa viivyttää paitsi omaa, myös koko ryhmän ruokailua.

Matkustusilmoitus
Suosittelemme matkustusilmoituksen tekemistä, oman harkintanne mukaan. www.matkustusilmoitus.fi.

HYVÄ TIETÄÄ F1-MATKOISTA

Kisa-alue

Kävelymatkat katsomoihin voivat olla pitkiä, joten varaa mukaan hyvät kengät. Kisaradalle kannattaa ottaa mukaan auringolta ja sateelta suojaava varustus, vesipullo sekä korvatulpat ja kiikarit. Älä vie lasisia juomapulloja rata-alueelle, sillä ne poistetaan portilla. Kisalippu tulee säilyttää huolella koko viikonlopun ajan.

Formula 1-kilpailut

Matkanjärjestäjä ei vastaa Formula-kisojen peruuntumisesta, ajankohdan tai paikan muuttumisesta, kilpailuohjelmassa olevista virheistä eikä edellä mainittujen epäkohtien asiakkaille aiheuttamista vahingoista tai kustannuksista.

Matkanjärjestäjän vastuu

Matkanjärjestäjä ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure-tapauksista kuten lakkotilanteet, luonnonkatastrofit, poliittiset selkkaukset tai muut vastaavat tilanteet. Matkanjärjestäjä ei myöskään vastaa tarjoamaansa valmismatkaan sisältymättömistä järjestelyistä, kuten mahdollisten liityntäkuljetusten toteutumisesta ja matkustajan pyynnöstä välitetyistä lisäpalveluista. Matkanjärjestäjä ei vastaa esitteessä mainittujen internet-sivujen tiedoista.

Toimi nopeasti. Paikkoja on jäljellä rajoitetusti!

Varaukset:

Täältä  tai