Suomeksi på svenska In English Auf Deutsch

Matkailu

Matkaa suunnitellessasi muista

Kartat, opaskirjat ja navigaattorit

Autoliiton AL-kaupasta saat matkallesi mukaan ajantasaiset kartat. Myynnissä on kattava valikoima karttoja ja karttakirjoja sekä automatkailu- ja majoitusoppaita. Jäsenet saavat tuotteet n. 15 - 40 prosenttia edullisemmin kuin muut. Tuotteista tunnetuin on Autoliiton oma julkaisu Autoillen Euroopassa (ennen Autolla ulkomaille). Suosittuja ovat myös vuosittain ilmestyvät Links+Rechts der Autobahn majoitusopas ja Europa Camping and Caravaning leirintäalueopas. Navigaattoreista AL-kauppa myy Garminin tuotteita.

Jäsenedut autolautoilla

Autoliiton henkilöjäsenet ja yritysjäsenen toimitusjohtaja saavat alennuksia Tallink Siljan, Viking Linen ja Finnlinesin laivamatkoista edellyttäen, että laivalippuvaraukset tehdään ja liput lunastetaan Autoliitosta.

Myös Eckerö Line myöntää jäsenalennuksia, mutta nämä varaukset tehdään suoraan laivayhtiöstä.

Tallink Siljan edut

Viking Linen edut

Finnlinesin edut

Eckerö Linen edut

Ja jos et lähde matkaan omalla autolla:

Auton vuokraus

Avis, Hertz, Scandia Rent, Sixt ja Touring Cars myöntävät Autoliiton jäsenille alennusta autonvuokrauksesta ulkomailla, kun varaus tehdään etukäteen. Lisätietoa autonvuokrausalennuksista ja yhteystiedot täältä.

Ohjeet jäsenhintaisen varauksen tekemiseksi linkin "Varauslinkit jäsenille" kautta.

Ulkomailla sinulla on käytössäsi tuhannet

Ulkomaiset jäsenetukohteet

Kaikki ulkomaiset etukohteet löydät maakohtaisesti jaoteltuina. Sivuilta löytyvät sekä Autoliiton nk. omat jäsenetukohteet ja kansainvälisen Show your Card! (SyC!) -ohjelman edut.

Omalla autolla liikkuessasi, perille pääsyn varmistaa

Autoliiton Plus-jäsenyys

Autoliiton Plus-jäsenyys on Autoliiton kattavin jäsenyys. Plus-jäsenyys on voimassa yli 40 Euroopan maassa tai maa-alueella, nyt myös Venäjällä. Plus-jäsenillä on käytössään yksi puhelinnumero, johon soittamalla apu tulee paikalle.

Lue lisää Plus-jäsenyydestä klikkaamalla tästä.

Moottori-lehti
Moottori-lehti nyt myös verkossa!
Selaa: