Suomeksi på svenska In English Auf Deutsch
Pienennä tekstin kokoa Suurenna tekstin kokoa Tulostettava versio

Laivaliput

Tunnelmallisin valoin koristellut kadut ja torit kutsuvat tekemään löytöjä, käsintehtyjä yksilöllisiä lahjoja. Taustalla soivat kauniit joululaulut.

Joulun tunnelmaa Keski-Euroopassa

Perinteiset joulumarkkinat kuuluvat erottamattomana osana jouluvalmisteluihin. Höyryävä lasillinen Glühweina tai kuumaa viiniä karistaa syksyn ankeuden ja virittää sinut jouluun. Paahdetut kastanjat, grillatut makkarat, marsipaaniukot ja suklaat kuuluvat tietenkin asiaan

Saksan joulumarkkinoiden aikataulut saat täältä.

Myös Tallinnasta löydät joulutorin runsainene joulupöytineen.

Varaa jäsenhintainen matkasi nyt puh. 09 7258 4400!

Uutta Finnlinesilla: edulliset Päivä Saksassa -risteilyt

Lähde edulliselle viisipäiväiselle risteilylle Travemündeen Finnlinesin matkassa ja vietä päivä Saksassa! Nauti rentouttavasta ja kiireettömästä merimatkasta ja Finnlinesin laivojen hyvistä ruuista. Perillä Saksassa on koko maanantai aikaa omatoimiohjelmalle, ehdit ihailemaan kauniita pikkukyliä tai vaikkapa Berliiniin shoppailemaan omalla autolla!

Mukavien hyttien lisäksi moderneilla Star-laivoilla on buffet-ravintola merinäköalalla, baari, kahvila, kauppa, lasten leikkihuone sekä kuntosali, sauna ja poreamme matkustajien vapaassa käytössä.

Psst! Kun ostat ateriapaketin, saat myös maanantaiaamun aamiaisen kaupan päälle.

Katso matkasta lisää täältä.

Varaa nyt puh.  09 7258 4400 / matkailu

Yöpyminen laivalla Travemündessa

Helsingistä Travemündeen lauantaisin lähtevien matkustajien on mahdollista yöpyä sunnuntain ja maanantain välinen yö laivalla. Aloita päiväsi hyvin levänneenä ja nauti aamupala laivalla ennen kuin jatkat matkaasi eteenpäin!

Yöpyminen laivalla Travemündessa sunnuntaista maanantaihin lauantailähdöillä Helsingistä.

Lue lisää täältä.

Varaa jäsenhintainen matkasi Autoliitosta nyt puh. 09 7258 4400!

Onnistunut ruokailu on tärkeä osa laivamatkaa.

Hyvä ateria ja tarkoin valittu viini juhlistavat matkanne. Varaa ateriakupongit ja paikat jo etukäteen.

Ostaessasi ateriakupongin ennakkoon, säästät selvää rahaa.

Matkalla

M/S Finlandialla Tallinnaan

Eckerö Linen suomalaisella m/s Finlandialla matkaat Helsingistä Tallinnaan.
Lähdöt Helsingistä 8.30 ja 15.30 sekä Tallinnasta 12.00 ja 19.30. Matkalla voit nauttia laivan viihteestä, herkutella runsaassa buffetpöydässä sekä tehdä tuliaisostoksia. Kesäpäivistä voi nauttia myös Suomenlahden suurimmalla kesäterassilla, Bar Laiturissa.

Tilavalle autokannelle mahtuu mukaan kaikki menopelit: autot, moottoripyörät ja asuntoautot.

Muista hyödyntää Autoliiton jäsenalennukset. Ateriat laivamatkalla kannattaa varata ennakkoon, saat ne edullisemmin ja varmistat paikkasi suosittuihin buffetkattauksiin.

Varaukset:
Autoliitto Helsinki 09-7258 4400 tai
Eckerö Linen omista myyntipisteistä: puh. 06000 4300 tai www.eckeroline.fi

Jäsenedut Finnlinesin matkoista 2014

Finnlinesin matkustajarahtilaivat vievät sinut, seurueesi ja suuremmatkin matkatavarat ympäri vuoden Eurooppaan.

Finnlinesin jäsenetu 1.6.2014 alkaen

Helsinki-Travemunde-Helsinki -5 %
Matkustajahinnoista, kaikista hyteistä, vuodepaikoista sekä kaikista ajoneuvoista (ei aterioista). Myös autopaketit joihin Autoliitolla on jälleenmyyntioikeus -5 %.

Naantali-Längnäs-Kapellskär-Naantali -5 %
Matkustajahinnoista, kaikista hyteistä, vuodepaikoista sekä kaikista ajoneuvoista. Myös autopaketit joihin Autoliitolla on jälleenmyyntioikeus -5 %.

Malmö-Travemunde-Malmö -5 %

Varaukset
Alennushintaiset matkat varataan ja maksetaan aina etukäteen Autoliittoon. Etuja ei myönnetä vasta satamassa tehdyistä varauksista. Jäsenkortti esitetään lähtöselvityksessä.

Etuja ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Finnlines alennuksemme eivät koske rahtia. Rahtivaraukset varataan suoraan varustamolta
Yhdellä varauksella voi olla yhtä jäsenkorttia kohden yksi alennushintainen ajoneuvo.

Lisätietoa laivoista, reiteistä ja aikatauluista osoitteesta www.finnlines.com/laivamatkat

Jäsenhintaiset matkavaraukset ainoastaan Autoliitosta 09 7258 4400 tai matkailu@autoliitto.fi

Silja Serenade on uudistunut

Tarjolla entistä upeampia kokemuksia Itämerellä:

HERKUTTELE UUSISSA RAVINTOLOISSA

Tutustu Silja Serenaden uudistettuun Grande Buffetiin tai hurmaannu aidoista, italialaisista herkuista uudessa Tavolàta-ravintolassa.

ITÄMEREN UPEIN OSTOSKESKUS

Itämeren upeimmat ostosmahdollisuudet, uusi Tax Free Superstore sekä Promenaden uudet myymälät kutsuvat shoppailemaan!

UUDISTETUT HYTIT

Uudistetut Commodore-hytit ja –lounge sekä uudet, muunneltavat Junior-sviitit tekevät risteilystäsi astetta ylellisemmän.

TÄYSIN UUSI KYLPYLÄOSASTO

Täydellinen rentoutuminen onnistuu nyt upeissa merellisissä puitteissa Sunflower Oasis -kylpyläosastolla.

Varaa jäsenhintainen matkasi nyt!

Tiistain Tähtitanssit,
Viking Line

Tanssit tähtiartistien tahtiin Helsinki–Tukholma-reitillä.

18.11. Kaija Lustila & Jari Puhakka

Viking Line

Paalupaikka

10 €/auto

Paalupaikan ostaneet automatkustajat ajavat ulos laivasta ensimmäisten joukossa. Joskus rahtia puretaan ennen henkilöautoja, mutta paalupaikalla olevat saavat luvan ajaa ulos pikimmiten saapumisen jälkeen.

Paalupaikan varaamalla varmistat myös sen, ettet joudu ajamaan ylemmälle autokannelle eli hyllylle. Edellyttää ajoissa lähtösevitykseen saapumista.

Matkavaraukset Autoliitosta 09 7258 4400 tai matkailu@autoliitto.fi

Varaa paikkasi nyt!

Varaukset Finnlines, Tallink Silja, Viking Line ja Eckerö Line:

sähköpostilla matkailu(at)autoliitto.fi

tai puh.

Autoliitto Helsinki 09-7258 4400

Jäsenetuja voivat käyttää Autoliiton yritysjäsenet, henkilöjäsenet sekä samassa taloudessa henkilöjäsenen kanssa asuvat perheenjäsenet, myös matkustaessaan ilman jäsentä.

Laivalippujen maksaminen esimerkiksi ulkomailta onnistuu myös Visa, Mastercard/ Eurocard ja Diners luottokorteilla. Laskulla ja luottokortilla maksettaessa veloitetaan 5 € käsittelymaksu. Kun liput maksetaan paikan päällä toimistossamme käsittelymaksua ei veloiteta.
Autoliiton laivaetuihin ei voida yhdistää muita alennuksia tai tarjouksia. Edut eivät myöskään koske rahtia, rahdin määrittelee kukin varustamo itse.

Muistithan tilata myös ateriat!

Yleiset valmismatkaehdot

Nämä 30.6.2009 hyväksytyt sopimusehdot ovat Suomen matkatoimistoalan liitto ry:n ja kuluttaja-asiamiehen neuvottelemat.

1. Soveltamisala

1.1. Yleiset valmismatkaehdot

Näitä sopimusehtoja sovelletaan sellaisiin yli kaksi vuorokautta kestäviin valmismatkoihin, jotka on hankittu pääasiassa yksityiseen tarkoitukseen, joihin sisältyy ainakin kuljetus ja majoitus, joita myydään tai tarjotaan myytäväksi Suomessa ja joiden järjestäjällä on toimipaikka Suomessa. Majoituksena pidetään myös majoitusta perheessä.

Täällä ehdot kokonaisuudessaan.

Lennolle pääsy evätty?
Lento peruttu? Pitkäaikainen viivästyminen? Kadonneet matkatavarat? Liikuntarajoitteet?

Liikkuvuus on 30 viime vuoden aikana lisääntynyt Euroopassa räjähdysmäisesti. Matkustamisesta on tullut miljoonille kansalaisille todellisuutta, itse asiassa oikeus.

Matkustajat tarvitsevat yhteisiä periaatteita, jotta he voivat olla paremmin perillä oikeuksistaan, jos matkalla menee jotakin pieleen, riippumatta siitä, mitä matkustusmuotoa he käyttävät, tai siitä, tehdäänkö matka yhden jäsenvaltion sisällä vai ylitetäänkö siinä yhteisön sisäisiä rajoja tai sen ulkorajoja.

EU on siksi sitoutunut saamaan käyttäjät liikennepolitiikan ytimeen.

Lue lisää aiheestä täältä.

Matkustajien oikeudet vesiliikenteessä

Asetus matkustajien oikeuksista meri- ja sisävesiliikenteessä julkaistiin 17. joulukuuta 2010 asetusnumerolla 1177/2010. Täällä lisää.

Moottori-lehti
Moottori-lehti nyt myös verkossa!
Selaa:

Nyt edullisesti Tukholmaan. Jäsenetusi 5 % matkan hinnasta.

Jäsenalennus 5 % Finnlinesin autopakettihinnoista.

Viking Line tarjoaa Autoliiton jäsenille huippuedullisia autopaketteja ja risteilyjä.

Jäsenhintaiset Eckerö Linen matkat varataan joko suoraan Eckerö Lineltä tai Autoliitosta