Suomeksi på svenska In English Auf Deutsch
Pienennä tekstin kokoa Suurenna tekstin kokoa Tulostettava versio

Laivaliput

Jäsenhintaiset matkavaraukset ainoastaan Autoliitosta 09 7258 4400 tai matkailu@autoliitto.fi

Astu laivaan! Kesän merimatkat odottavat sinua!

Skandinaviassa ja Baltiassa sinua odottaa monta lomaseikkailua kohtuullisten ajomatkojen päässä. Tallink Siljan laivareittejä yhdistelemällä kierrät autolla monta Itämeren kiehtovaa kaupunkia, valitse Tallinna,  Pärnu, Riika tai Vilna. Valitse autolomista sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto; pienellä porukalla edullisin ratkaisu on autopaketti.

Kun lähdet matkaan auton ja 1-5 henkilön voimin, valintasi on autopaketti. Lähtiessäsi autolomalle Ruotsiin ja muualle Eurooppaan, autopaketilla säästät tuntuvasti matkan hinnassa.

Varaa paikkasi nyt puh. 09 7258 4400

Runsaasti vaihtoehtoja matkallesi.

Jatkatko Tanskaan tai kauemmas Saksaan?

Stena Linen ja Scandlinesin edulliset jatkoyhteysliput ovat silloin hyvä vaihtoehto.

Jatkoyhteydet varataan Viking Linen lippujen yhteyteen. Matka tulee aloittaa laivalla Helsingistä tai Turusta. Kysy vaihtoehtoja myynnistämme.

Katso lisää reiteistä ja aikatauluista täältä.

Varaa paikkasi puh. 09 7258 4400

Onnistunut ruokailu on tärkeä osa laivamatkaa.

Hyvä ateria ja tarkoin valittu viini juhlistavat matkanne. Varaa ateriakupongit ja paikat jo etukäteen.

Ostaessasi ateriakupongin ennakkoon, säästät selvää rahaa.

Nyt edullisesti matkaan!

Legoland

Perheiden suosikkilomakohde Tanskassa

Varaa Autoliitosta Tallink Siljaljan matka kesän suosikkikohteeseen Legolandiin. Varaat joustavasti laivamatkat, hotelliyöpymiset matkan varrella ja kohteessa sekä sisäänpääsyliput Legolandiin.

Lue lisää matkasta täältä.

Jäsenedut Finnlinesin matkoista 2014

Finnlinesin matkustajarahtilaivat vievät sinut, seurueesi ja suuremmatkin matkatavarat ympäri vuoden Eurooppaan.

Finnlinesin jäsenetu 1.1.2014 alkaen reiteillä

Helsinki–Travemünde-Helsinki
Helsinki–Rostock-Helsinki

Ajoneuvo jäsenille -50 %
50 % alennus kaikista ajoneuvoista Suomi–Saksa -liikenteessä huippusesongin ulkopuolella 1.1.–31.5.2014 saakka.

Finnlinesin jäsenetu 1.6.2014 alkaen

Helsinki-Travemunde-Helsinki -5 %
Matkustajahinnoista, kaikista hyteistä, vuodepaikoista sekä kaikista ajoneuvoista (ei aterioista). Myös autopaketit joihin Autoliitolla on jälleenmyyntioikeus -5 %.

Helsinki-Rostock-Helsinki -5 %
Matkustajahinnoista, kaikista hyteistä, vuodepaikoista sekä kaikista ajoneuvoista. Myös autopaketit joihin Autoliitolla on jälleenmyyntioikeus -5 %.

Naantali-Längnäs-Kapellskär-Naantali -5 %

Malmö-Travemunde-Malmö -5 %

Varaukset
Alennushintaiset matkat varataan ja maksetaan aina etukäteen Autoliittoon. Etuja ei myönnetä vasta satamassa tehdyistä varauksista. Jäsenkortti esitetään lähtöselvityksessä.

Etuja ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Finnlines alennuksemme eivät koske rahtia. Rahtivaraukset varataan suoraan varustamolta
Yhdellä varauksella voi olla yhtä jäsenkorttia kohden yksi alennushintainen ajoneuvo.

Lisätietoa laivoista, reiteistä ja aikatauluista osoitteesta www.finnlines.com/laivamatkat

Silja Serenade on uudistunut

Tarjolla entistä upeampia kokemuksia Itämerellä:

HERKUTTELE UUSISSA RAVINTOLOISSA

Tutustu Silja Serenaden uudistettuun Grande Buffetiin tai hurmaannu aidoista, italialaisista herkuista uudessa Tavolàta-ravintolassa.

ITÄMEREN UPEIN OSTOSKESKUS

Itämeren upeimmat ostosmahdollisuudet, uusi Tax Free Superstore sekä Promenaden uudet myymälät kutsuvat shoppailemaan!

UUDISTETUT HYTIT

Uudistetut Commodore-hytit ja –lounge sekä uudet, muunneltavat Junior-sviitit tekevät risteilystäsi astetta ylellisemmän.

TÄYSIN UUSI KYLPYLÄOSASTO

Täydellinen rentoutuminen onnistuu nyt upeissa merellisissä puitteissa Sunflower Oasis -kylpyläosastolla.

Varaa jäsenhintainen matkasi nyt!

Viking Line lisää vuoroja Helsinki–Tallinna-reitillä

Viking Line lisää matkustusvaihtoehtoja Helsinki–Tallinna-reitillä 12.6.–31.8.2014. Helsinki–Maarianhamina–Tukholma-reitillä risteilevät alukset M/S Gabriella sekä M/S Mariella saadaan Helsingin ja Tallinnan väliseen liikenteeseen niiden normaalisti ollessa päivällä maissa Helsingissä. Laivat toimivat uudella välillä sekä reitti- että risteilyliikenteessä.

Helsingin ja Tukholman välillä risteilevät alukset seisovat normaalisti Helsingin satamassa päivän aikana noin 7 tuntia, jotta Tukholmasta matkaavilla risteilymatkustajilla on mahdollisuus viettää päivä Helsingissä. Ensi kesänä normaalisti satamassa seisovat laivat tekevän päivän aikana matkan Tallinnaan ja takaisin tarjoten näin enemmän lähtöjä Helsingin ja Tallinnan välille.

Katso lisää aikatauluista täältä.

FINNLINES

Tarjous lähdöt huhtikuulle Travemündestä Helsinkiin ovat nyt varattavissa puoleen hintaan.

Tarjous on voimassa lähdöillä 9.4., 16.4., 19.4. ja 25.4.

Travemünde–Helsinki yhdensuuntainen matka

• kaksi aikuista, henkilöauto (enint. 6 m pitkä ja enint. 2,1 m korkea) ja AB3-sisähytti 327 € (norm. 654 €)
  • kaksi aikuista, kaksi lasta (6–12 v), henkilöauto (enint. 6 m pitkä ja enint. 2,1 m korkea) ja A4-ulkohytti 437 € (norm. 874 €)

Matkavaraukset Autoliitosta 09 7258 4400 tai matkailu@autoliitto.fi

Varaa paikkasi nyt!

Naantali - Långnäs - Kapellskär

Laivat Finnsailor, Finneagle ja Finnfellow vievät Naantalista Kapellskäriin tai toiseen suuntaan jopa kolme kertaa päivässä. Matka-aika 8–9 tuntia.

Arkiaamulähdöt Naantalista ja Kapellskäristä kuljetaan Ahvenanmaan Långnäsin kautta. Matka-aika Naantalista Långnäsiin on viisi tuntia ja Långnäsin kautta Kapellskäriin yhdeksän tuntia.

Naantali–Kapellskär-reitillä kaksi ateriaa per henkilö sisältyy aina matkalipun hintaan. Naantali–Långnäs ja Kapellskär–Långnäs-reiteillä yksi ateria per henkilö sisältyy matkalipun hintaan.

Varaukset:

sähköpostilla matkailu(at)autoliitto.fi

Autoliitto Helsinki 09-7258 4400 tai

M/S Viking Grace

Itämeren upein, ympäristöystävällisin ja hiljaisin risteilyalus Viking Grace liikennöi iltalaivana reitillä Turku‒Tukholma. Lähtö päivittäin Turusta klo 20.55 ja paluu seuraavana iltana klo 19.50 (23 h).

Häikäisevä sisustus
Aluksen suunnittelussa on korostettu ympäristöä säästäviä ratkaisuja sekä matkustamisen mukavuutta ja elämyksellisyyttä.

Ei voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Varaa paikkasi puh. 09 7258 4400

Matkalla

M/S Finlandia

Eckerö Linen suomalaisella m/s Finlandialla matkaat Helsingistä Tallinnaan mukavasti. Nyt tuplasti päivälähtöjä: lähdöt Helsingistä 8.30 ja 15.30 sekä Tallinnasta 12.00 ja 18.45.
2,5 tunnin matka-ajan voit nauttia laivan rennosta tunnelmasta ja viihteestä, herkutella runsaassa buffetpöydässä sekä tehdä edullisia tuliaisostoksia laivan myymälöissä.

Tilavalle autokannelle mahtuu mukaan kaikki menopelit: autot, moottoripyörät ja asuntoautot.
Muista hyödyntää Autoliiton jäsenalennukset. Ateriat laivamatkalla kannattaa varata ennakkoon, saat ne edullisemmin ja varmistat paikkasi suosittuihin buffetkattauksiin.

Varaukset:
Autoliitto Helsinki 09-7258 4400 tai
Eckerö Linen omista myyntipisteistä: puh. 06000 4300 tai www.eckeroline.fi

Ahvenanmaa on aktiivilomailijan paratiisi!

Saaristolaistunnelmaa

• Kuudesta saaristokunnasta, 6500 saaresta ja luodosta rakentuva maakunta
  • Valttikortteina rauhallisuus ja luonnonläheisyys
  • Saaristoteitä, puutaloja, lehtoja ja kimmeltäviä merimaisemia
  • Pyöräile, golfaa, kalliokiipeile, urheilukalasta, tutustu designiin…
  • Paljon nähtävää, kuten museolaiva Pommern ja Merikortteli

Varaa kauttamme edulliset matkat majoituksineen.

Täältä lisää Silja Linen ja Viking Linen matkoista

Varaukset Finnlines, Tallink Silja ja Viking Line:

sähköpostilla matkailu(at)autoliitto.fi

tai puh.

Autoliitto Helsinki 09-7258 4400

Laivalippujen maksaminen esimerkiksi ulkomailta onnistuu myös Visa, Mastercard/ Eurocard ja Diners luottokorteilla. Laskulla ja luottokortilla maksettaessa veloitetaan 5 € käsittelymaksu. Kun liput maksetaan paikan päällä toimistossamme käsittelymaksua ei veloiteta.
Autoliiton laivaetuihin ei voida yhdistää muita alennuksia tai tarjouksia. Edut eivät myöskään koske rahtia, rahdin määrittelee kukin varustamo itse.

Muistithan tilata myös ateriat!

Yleiset valmismatkaehdot

Nämä 30.6.2009 hyväksytyt sopimusehdot ovat Suomen matkatoimistoalan liitto ry:n ja kuluttaja-asiamiehen neuvottelemat.

1. Soveltamisala

1.1. Yleiset valmismatkaehdot

Näitä sopimusehtoja sovelletaan sellaisiin yli kaksi vuorokautta kestäviin valmismatkoihin, jotka on hankittu pääasiassa yksityiseen tarkoitukseen, joihin sisältyy ainakin kuljetus ja majoitus, joita myydään tai tarjotaan myytäväksi Suomessa ja joiden järjestäjällä on toimipaikka Suomessa. Majoituksena pidetään myös majoitusta perheessä.

Lue täältä ehdot kokonaisuudessaan.

Lennolle pääsy evätty?
Lento peruttu? Pitkäaikainen viivästyminen? Kadonneet matkatavarat? Liikuntarajoitteet?

Liikkuvuus on 30 viime vuoden aikana lisääntynyt Euroopassa räjähdysmäisesti. Matkustamisesta on tullut miljoonille kansalaisille todellisuutta, itse asiassa oikeus.

Matkustajat tarvitsevat yhteisiä periaatteita, jotta he voivat olla paremmin perillä oikeuksistaan, jos matkalla menee jotakin pieleen, riippumatta siitä, mitä matkustusmuotoa he käyttävät, tai siitä, tehdäänkö matka yhden jäsenvaltion sisällä vai ylitetäänkö siinä yhteisön sisäisiä rajoja tai sen ulkorajoja.

EU on siksi sitoutunut saamaan käyttäjät liikennepolitiikan ytimeen.

Lue lisää aiheestä täältä.

Matkustajien oikeudet vesiliikenteessä

Asetus matkustajien oikeuksista meri- ja sisävesiliikenteessä julkaistiin 17. joulukuuta 2010 asetusnumerolla 1177/2010. Täällä lisää.

Moottori-lehti
Moottori-lehti nyt myös verkossa!
Selaa:

Nyt edullisesti Tukholmaan. Jäsenetusi 5 % matkan hinnasta.

Alennus ajoneuvoista 50 % 31.5.2014 saakka. Ei voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Viking Line tarjoaa Autoliiton jäsenille huippu edullisia autopaketteja ja risteilyjä.

Jäsenhintaiset Eckerö Linen matkat varataan suoraan Eckerö Lineltä www.eckeroline.fi