Suomeksi på svenska In English Auf Deutsch
Pienennä tekstin kokoa Suurenna tekstin kokoa Tulostettava versio

Alennukset

Autoliitto on neuvotellut jäsenilleen autoiluun ja matkailuun liittyviä jäsenetuja sekä Suomessa että maailmalla.

Auton ylläpitoon liittyvät alennukset ovat pääasiassa kotimaan etuja. Ensisijaisesti tavoitteenamme on, että jäsenetua tarjoavat kumppanimme olisivat koko maan kattavia ketjuja. Yksittäisiä tai pienellä alueella toimivia kumppaneitakin meillä kuitenkin on.

Matkailuun liittyviä jäsenalennuksia on sekä kotimaassa että maailmalla. Osa kansainvälisistä kumppaneistamme on nk. omia kumppaneitamme eli meillä on sopimukset suoraan kyseisten yritysten kanssa. Kansainvälisen Show your Card! -ohjelman kautta jäsenillämme on käytössään tuhansia matkailuun liittyviä (majoitusta ja matkailukohteita) jäsenetuja ympäri maailman. Jäsenedut ovat jäsenten käytössä myös silloin kun matkalla ei olla omalla autolla.

Kehitämme jäsenetujamme jatkuvasti ja otamme myös mielellämme vastaan palautetta ja ideoita niihin liittyen.

Moottori-lehti
Moottori-lehti nyt myös verkossa!
Selaa: