Suomeksi på svenska In English Auf Deutsch
Pienennä tekstin kokoa Suurenna tekstin kokoa Tulostettava versio

AL-Sport autourheilustipendi

AL-Sport autourheilustipendi 2014

Autoliiton AL-Sport autourheilustipendi-järjestelmä 2014. Hakuaika 21.1.-  7.3.2014

Perussääntö AL-Sport autourheilun stipendijärjestelmän piiriin pääsemiseksi kilpailijoilla on lyhykäisyydessään seuraava:

- olet Autoliitto ry:n jäsen (ehdoton edellytys)

- alle 24 vuotiaat (v 1991 tai myöhemmin syntynyt) voivat hakea stipendiä nuorisojäsenmaksulla

- perhejäsenet pääsevät stipendin piiriin perhejäsenmaksulla  (Perhejäseneksi voi liittyä jäsenen samassa taloudessa asuva henkilö)

- Harrastat autourheilua kilpailijana  AL:n osastossa, joka on myös AKK:n jäsen tai Autoliiton yhteistoimintakerhossa. (sinulla on joko AL-Sport lisenssi tai AKK-Motorsport kilpailijalisenssi)

- allekirjoitat ja täytät yhteistyösopimuksen ja henkilötietolomakkeet, pyydät seurasi puheenjohtajan tai muun vastaavan yhteyshenkilön allekirjoituksen. Lähetä sopimuspaperit ja henkilötietolomakkeet Autoliittoon; Autoliitto ry, Anna Vollner, PL 35, 00551 Helsinki,  7.3.2014 mennessä

Huom! Sopimus on voimassa 1.12.2013-30.11.2014 välisen ajan ja se pitää vuosittain uusia.

Lähetämme kaikille vuoden 2014 AL-Sport autourheilustipendi -sopimuksen palauttaneille yhteenvetolomakkeet sähköisesti syksyn aikana ja niiden palautuspäivämäärä tulee olemaan 5.12.2014.

Maksettavan stipendin suuruus per hakija, selviää vuoden lopussa perustuen hakijan antamaan selvitykseen (yhteenvetolomake) ja kaikkien stipendin piirissä olevien kokonaismäärään. AL-Sport autourheilun stipendijärjestelmään budjetoitu summa on vakio.

Toimitsijoille suunnattu AL-Sport autourheilustipendi

Toimitsijastipendin piiriin voi hakeutua Autoliiton autourheilukilpailuja järjestävien osastojen kautta. Autourheilukilpailuja järjestävien Autoliiton osastojen yhteyshenkilöt solmivat toimitsijoiden kanssa sopimukset ja lähettävät toimitsijoiden kauden toimitsijatehtävistä keskitetysti koosteet 31.12.2014 mennessä Autoliittoon.

Lisätietoja, henkilötietolomakkeita ja sopimuspapereita voit tiedustella Autoliitosta /Järjestöpalvelut.

Autoliitto ry / järjestöpalvelut

Moottori-lehti
Moottori-lehti nyt myös verkossa!
Selaa: