Suomeksi på svenska In English Auf Deutsch
Pienennä tekstin kokoa Suurenna tekstin kokoa Tulostettava versio

Testaa osaatko pyöräilysäännöt.

Testaa ja vertaile ajoneuvosi kulutusta toisten tuloksiin.

Jäsenyys varmistaa matkasi kotipihalta perille.

Autoliiton osastot ylläpitävät omia sivujaan.

Autoliitto

Autoliitto on vuonna 1919 perustettu yksityisautoilijoiden palvelu-, etu- ja harrastusjärjestö. Tavoitteenamme on tarjota jäsenistöllemme edullisesti ja vaivattomasti kaikki jäsentemme tarvitsemat autoiluun liittyvät edut ja palvelut. Jäsentemme edunvalvonnassa tavoitteenamme on autoiluun kohdistuvan verotuksen alentaminen keskimääräiselle Eurooppalaiselle tasolle. Näin jäsenemme voivat tulevaisuudessa ajaa nykyistä uudemmilla, turvallisemmilla ja ympäristöystävällisemmillä autoilla autoilun kustannusten silti nousematta. Keskeisiä tavoitteitamme on myös vaikuttaa liikennejärjestelyihin ja tieverkostoon siten, että liikenne on nykyistä sujuvampaa ja turvallisempaa.

Autoliitto on ainoa autonkäyttäjien kuluttajajärjestö Suomessa. Maassamme on yli 3,1 miljoonaa ajokorttia. Tämä on osoitus siitä, että auto on meille suomalaisille merkittävä ja usein aivan välttämätön kulkuväline. Haluamme toiminnallamme varmistaa sen, että henkilöauto on nyt ja tulevaisuudessa tasaveroinen vaihtoehto muiden liikkumismuotojen rinnalla. Ajoitpa sitten omalla autolla tai olitpa työsuhdeautoilija, Autoliitto toimii puolestasi !

Moottori-lehti
Moottori-lehti nyt myös verkossa!
Selaa: